掃呢頁CODE去手機

2020年8月16日 星期日

【33年後的檸檬茶女神】50歲Yvonne保鮮現身:我離咗婚仲有孫 #女神

【33年後的檸檬茶女神】50歲Yvonne保鮮現身:我離咗婚仲有孫5小時前「如陽光伴我,清新笑迎面....」這首廣告歌成為不少香港人的集體回憶,在廣告 ...




  • 【33年後的檸檬茶女神】50歲Yvonne保鮮現身:我離咗婚仲有孫
  • 5小時前




「如陽光伴我,清新笑迎面....」這首廣告歌成為不少香港人的集體回憶,在廣告出現的短髮女孩名叫袁美穎Yvonne,甜美可愛,不過驚鴻一瞥後沒有再出現任何廣告。

原來她拍完檸檬茶廣告後,便認識了第一任老公,跟着隨老公移民印尼,並誕下兩女一男。

日前,這位經典女神出現在前港姐林穎嫺的社交平台,大談過去的生活。

她說從沒想過用「失踪」形容自己:「我只不過係早婚生仔,心口得個勇字,無端端嫁咗人。」人在異地生活,Yvonne表示就算生了小孩,每次返香港都會很不捨,因為她在當地沒有朋友,也不懂印尼話,直至8年後,她才可以完全適應印尼生活。

婚姻維持了17年,離婚後,她帶着三個小孩生活,她說:「其實都辛苦,始終嗰度唔係我嘅家。爹哋媽咪都有叫我返香港住,但啲小朋友啱啱先經歷屋企巨變,如果要佢哋去陌生環境,始終唔係咁理想,況且我嗰陣學緊做珠寶生意,咁爹哋媽咪同朋友都支持我,我可以繼續撐落去。」

現年50歲的Yvonne,任職烹飪導師,單身有男朋友,數年前更榮升婆婆,但魅力不減,是名副其實凍齡女神。



----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!