掃呢頁CODE去手機

2020年8月16日 星期日

羅志祥:同羅志祥分手後冇人敢追!周揚青最介意呢樣嘢 #周揚青 #羅志祥

驚咗佢?大陸網紅周揚青(Grace)與台灣天王羅志祥(小豬)分手後冇放棄自己,反而變得更積極發展事業,除咗有自家品牌,佢最近就同保加利亞設計師品牌合作 ...




驚咗佢?


大陸網紅周揚青(Grace)與台灣天王羅志祥(小豬)分手後冇放棄自己,反而變得更積極發展事業,除咗有自家品牌,佢最近就同保加利亞設計師品牌合作,隔空接受對方訪問,大談感情生活!


佢自爆最近幾個月有認識到一啲新嘅男性朋友:「但最後都被我處成哥們兒了!我感覺就是分手之後,應該感覺沒有甚麼男生敢追我了吧!但是沒關係呀,我覺得女孩子,你先不要那麼着急去找你的另一半,先把自己變強大,把自己完善,把自己變得更優秀,屬於你的另一半Mr.Right早有一天會來到!」


另外,佢又講到網絡欺凌問題,直言被欺凌了多年,但經過咁耐時間,睇到啲評論已經冇咩感覺,不過最近好在意嘅事就係畀人話頭大:「因為長得不好看可以整,做錯事了可以改,但是我有頭大這件事情,沒有辦法改變!」不過有朋友、家人及粉絲畀正能量佢,令佢有自信!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!