掃呢頁CODE去手機

2020年8月27日 星期四

【暫時單身】艾威接受好友苑瓊丹訪問 不談感情事只說往事 #艾威 #苑瓊丹

艾威日前驚爆跟結婚18年、曾歷盡患難的太太Lisa結束夫妻關係,消息傳出後,有不少圈中人都大感驚訝。暫時回復單身的艾威,早前應好友苑瓊丹邀請,錄影香港 ...






艾威日前驚爆跟結婚18年、曾歷盡患難的太太Lisa結束夫妻關係,消息傳出後,有不少圈中人都大感驚訝。暫時回復單身的艾威,早前應好友苑瓊丹邀請,錄影香港開電視節目《開工大吉77》 ,雖然節目中艾威未有提及分居一事及婚變一事,反而是大談不少自己剛入行時的點滴。

艾威於節目內透露自己真名為「徐威信」,說到藝名的由來,他表示是聽從恩師關海山的建議:「 蝦叔(關海山)係我師傅,佢話我個名唔太似戲行啲人,所以叫我改名,我改『艾威』係因為『艾』字相對西化,『威』字就好剛猛。當時入行有人教我搵個師傅做榜樣,跟住佢做就走少啲冤枉路,所以我就拜師學藝喇。」他又指圈中有三位前輩是令自己佩服,他們就是關海山、 盧海鵬及羅嘉良,艾威指他們三人都是用心去記台詞,而不會「念口簧」。

早已視演員為終身職業的艾威,坦言自己也會貪心想當主角:「你會覺得主角嘅戲先有血有肉,綠葉當然好重要,但係都想參與大劇、大電影,但你知道自己嘅定位,唔會有突破,甚至有製作人同我講,佢哋曾經向高層推薦我去一定位置,但被高層否決。」重提當年過檔香港開電視,艾威表示當年未有談及薪酬問題就已答應過檔,他說:「以前唔走係因為冇第二個台之嘛,咁梗係走人哋以為我演出經驗豐富,其實就唔係嘅,因為咁多年都係『下靶位』!」他又指離開無綫後機會及收入都比以前多:「以前我連遊戲節目都未試過,而家做過旅遊節目主持、做過主角、出書做作者等等,而家疫情我咪拍吓短視頻,亦準備再寫書,咩都試吓。」

艾威早前接受苑瓊丹邀請,亮相香港開電視節目《開工大吉77》。


艾威早前回復單身。


二人於節目中大談入行史。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!