掃呢頁CODE去手機

2020年8月27日 星期四

袁嘉敏:【點解唔係叫Carman?】袁嘉敏爆乳拍片解釋原因 #袁嘉敏

次次都冇令人失望!藝人袁嘉敏(Candy)擁有34D爆乳身形,不時上載性感照片派福利,近年佢轉戰做網紅,不時在自己的個人頻道推出新片,而且次次都冇令人 ...




次次都冇令人失望!


藝人袁嘉敏(Candy)擁有34D爆乳身形,不時上載性感照片派福利,近年佢轉戰做網紅,不時在自己的個人頻道推出新片,而且次次都冇令人失望,必定低胸上陣,搞到Fans唔知聽佢講嘢好,定係睇住個Mon好!


最近佢上載了一段短片,例牌低胸爆乳Look上陣,片中佢解釋英文名叫Candy而非Carman的原因:「6歲時,老師要求我哋改個英文名,佢有本A至Z嘅人名簿,佢講到C我就唔耐煩咁衝出去,佢就改咗我個名做『Candice』,但係我讀極都讀唔到個『Dice』,佢就從此叫我做Candy。」而之後她曾經想改名做Victoria,但同學仔嫌Victoria太長,所以堅持叫她做Candy。另外,袁嘉敏亦上載不少童年照,各個成長階段都與現在同樣省鏡。可以肯定佢嘅身材同樣貌都係純天然!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!