掃呢頁CODE去手機

2020年8月27日 星期四

【情緒病復發後上水】周國賢見義勇為 衝出馬路救𡃁仔令左手受傷︰我懶醒跳出馬路囉! #周國賢

【情緒病復發後上水】周國賢見義勇為衝出馬路救𡃁仔令左手受傷︰我懶醒跳出馬路囉!6小時前去年10月,周國賢在Instagram留言:「加 ...




  • 【情緒病復發後上水】周國賢見義勇為 衝出馬路救𡃁仔令左手受傷︰我懶醒跳出馬路囉!
  • 6小時前




去年10月,周國賢在Instagram留言:「加油 #hgygy(香港人加油)」後,隨即被內地網民攻擊,之後周國賢在微博說「再見」,他的Instagram亦在11月時突然改為私人帳戶,大刪帖文及追隨者,去年底首奪「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」,也未有現身領獎。

神隱多時,有傳周國賢抑鬱症復發,為了積極面對情緒病,他在武漢肺炎疫情爆發前,一家五口飛到外地,妻女齊齊陪著他上靈修課程,之後又飛到日本,相約一位專科醫生治療自己膝蓋滑囊炎問題。



近幾個月,周國賢終於逐步「上水」,除了在YouTube平台分享自彈自唱日文歌的黑白片段外,又會間中分享畫作,而前日他上載了一張自己「傷手」的黑白照片,左手紥上繃帶 ,他寫道:「暫時彈唔到結他!」網民紛紛留言慰問,好友藍奕邦亦問他發生什麼事,這時周國賢終於自爆受傷原因:「冇......見有個𡃁仔衝出馬路,迎面有架車沖(衝)緊埋去個𡃁仔度,咁我咪懶醒跳出馬路囉!」周國賢見義勇為,衝出馬路救𡃁仔,搞到自己受傷。不過見他仍有心情自拍,相信應冇大礙吧!

祝身心早日康復,加油,周國賢!

周國賢前日上載一張自己「傷手」的黑白照片,左手紥上繃帶 ,他寫道:「暫時彈唔到結他!」網民紛紛留言慰問,好友藍奕邦亦問他發生什麼事,這時周國賢終於自爆受傷原因。

周國賢自爆受傷原因:「冇......見有個𡃁仔衝出馬路,迎面有架車沖(衝)緊埋去個靚仔度,咁我咪懶醒跳出馬路囉!」

逐步上水,周國賢間中都會在社交平台分享自彈自唱片段。

去年10月,周國賢在Instagram留言:「加油 #hgygy(香港人加油)」後,隨即被內地網民攻擊,之後周國賢在微博說「再見」!

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!