掃呢頁CODE去手機

2020年9月10日 星期四

【餅印仔】宋熙年再添逾6磅囝囝 陳智燊親剪臍帶 #宋熙年 #陳智燊

宋熙年(Sarah)與陳智燊(Jason)在今年3月宣佈家中將添一新成員變成一家四口,結婚4年的Sarah與Jason在2018年誕下長子Damon, ...






宋熙年(Sarah)與陳智燊(Jason)在今年3月宣佈家中將添一新成員變成一家四口,結婚4年的Sarah與Jason在2018年誕下長子Damon,現在再增添二子Jamie為新家庭成員,Sarah今日在IG貼出老公和BB的照片,Sarah在帖中說:「歡迎我心愛的BB Jamie,能有你加入我們的家庭令我們感到幸福興奮,你對食物充滿熱情,肚餓時大吼大叫......我們將會一起經歷很多樂趣和留下許多美好回憶。」

陳智燊開心再做第二任爸爸,他今日接受《蘋果》電話訪問時說:「我哋啱啱返到屋企,以為成家返到屋企會輕鬆啲,點知原來屋企有個兩歲,有個初生BB,雖然係好熱鬧,但原來好攰。好彩哥哥向來黐我,Sarah(宋熙年)就可以專心湊住細佬。」兩公婆兩對手湊兩囝囝,看似一對一,其實都忙到踢腳,陳智燊續說:「時間唔夠用,我望一望個鐘都已經7、8點,夜晚搞掂完哥哥,再去攬吓細佬,咁就一日,好充實,唔知點去形容個忙。」講到再做爹哋的心情,陳智燊說:「冇生第一胎時嘅緊張,擔心係少咗,但疫情去醫院生產,醫護人員照顧Sarah好好,我反而係緊張點樣安全將BB接返屋企。不過生產時都有趣事,今次姑娘以為我有剪臍帶經驗,畀我自己整,我用右手揸鉸剪,好狼狽下做咗個剪臍帶儀式。」陳智燊只為囝囝改了英文名Jamie,中文名未想好,老婆宋熙年在IG貼出三父子,陳智燊說:「係老婆影,佢話太耐冇影相,所以拎起相機同我哋影咗父子相,影得好靚,我老婆真係好叻。」Jamie約重6磅多,醫護人員都謂他爸爸,陳智燊說:「哥哥出世時,醫生姑娘都話似我,但大大吓又似媽咪多啲,當然都超靚仔嘅。」

宋熙年宣佈誕下二子Jamie,陳智燊又要忙於湊仔。(IG圖片)


有Jamie加入,兩歲的Damon成為哥哥了。(IG圖片)


宋熙年與陳智燊結緍4年,現在組成一家四口。(IG圖片)


宋熙年感謝醫護對她的細心照顧。(IG圖片)


宋熙年在IG分享及公佈二子Jamie出世消息。(IG截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android


鍾意就快D Share啦!