掃呢頁CODE去手機

2020年9月10日 星期四

黃祥興(前名:黃長興):重提黃長發姊弟戀 黃祥興心痛落淚 #黃祥興 #黃長發 #黃長興

黃祥興重提黃長發當年嘅姊弟戀。三位香港先生黃祥興、高鈞賢及袁偉豪日前齊齊為邵氏節目《TIGER'STALK》擔任嘉賓,期間,祥興提起當年弟弟黃長發與鞋 ...




黃祥興重提黃長發當年嘅姊弟戀。


三位香港先生黃祥興、高鈞賢及袁偉豪日前齊齊為邵氏節目《TIGER'S TALK》擔任嘉賓,期間,祥興提起當年弟弟黃長發與鞋王鄧劍群三奶李姿霆(Karen)的一段姊弟戀時,一時心痛得落淚,祥興坦言:「雖然嗰陣有啲人以為我係『黃長發』,搞到有啲代言合約,甚至連公司嘅劇集角色都冇咗,但係我冇嬲過細佬,我哋係一家人嚟,我反而戥佢心痛,嗰陣成件事對佢打擊都好大,到依家佢仲係好驚啲人嘅眼神,我都有叫佢放棄唔好理,都咁多年喇,況且好多人都知佢結咗婚,有一個咁靚嘅老婆。」


祥興是一個傳統的男人,他坦言當時自己知的並不多,只是知Karen比長發年長,又有小朋友,不明為何二人相戀,更因為當年叫長發參選香港先生而內疚,你說:「本身佢唔想返嚟,因為我選完之後家人返嚟晒香港,有少少逼佢返嚟,佢唔鍾意,覺得香港唔適合佢,點知之後就識到呢個女人,佢覺得對方對佢好好,好錫佢,但係我相信佢係有少少利用咗佢,想去實現某啲目標,但佢又太天真,以為真係愛情,嗰陣有好多報道佢都唔知點解出咗鏡,好明顯有熟人先夾到記者,細佬嗰陣係唔識呢啲。」


之後三位香港先生大談當年參選笑料,祥興指當年自己中文不好,聽錯日子,故之後自己入電視城,入到一個房仔,房內有樂易玲及監製錢國偉,當時他指自己來自法國,他們謂:「來自法國就啱嘞!你好特別呀!」而袁偉豪指當年着住泳褲拿住結他,於台上作才藝表演,就如一個沒着褲,拿着結他遮住重要部位的人站在台上一樣。至於高鈞賢指當時見到很多傳媒,他不斷被要求擺甫士扮Chok,都有求必應。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!