掃呢頁CODE去手機

2020年9月10日 星期四

【71歲保持健碩原因】石修受腸胃怪病折磨3年暴瘦至105磅:病嗰幾年做乜都有心無力 #石修

現年71歲的石修(原名:陳碩修),人如其名,幾十年保持健碩,修身嘅靚佬身型,絕對不遜於任何一位「小鮮肉」,訪問當日,更有路過影迷要求與修哥合照,可見他 ...








現年71歲的石修(原名:陳碩修),人如其名,幾十年保持健碩,修身嘅靚佬身型,絕對不遜於任何一位「小鮮肉」,訪問當日,更有路過影迷要求與修哥合照,可見他的魅力依然沒法擋。

不過想不到修哥年青時,曾受腸胃怪病折磨3年,胃近乎失去消化功能,試過一個月體重急跌45磅,由150磅跌至105磅,身體虛弱,甚至乎吃一條菜,也會原條排出,睇過不少醫生,吃過不少藥,亦無法醫治。他決定放棄尋醫吃藥之際,經鄭少秋介紹,認識一位氣功師傅,抱著即管一試的心態,跟隨對方學習3個月太極後,怪病竟不藥而愈,修哥憶述當年患病的感受,他說:「我後生時個胃嘅消化能力唔好,結果病咗幾年,當時有心無力,任何事都唔夠力去做,覺得好可惜,當時先清楚知道健康係咁重要。」



71歲的石修,身型絕不遜於任何一位「小鮮肉」。

為了有不一樣的造型,石修刻意增磅演出,從面型已經明顯看出「成果」。

為《反》劇增肥8磅

04年在大台劇《隔世追凶》中飾演「賀正南」的修哥,奸到出汁令人印象深刻,今次在《反黑路人甲》演出,身型忽然脹了一個碼,原來是他刻意安排:「我最肥嘅時候160幾磅,其實我保持喺150-155磅之間,已經保持咗20年,最肥差不多去到165磅,點解會咁呢?其實我係刻意去咁做,因為我拍《反黑路人甲》時,想自己個樣有小小變,唔想每套戲都係呢個身型,不如變肥小小,所以刻意增咗8磅」。

雖然增肥後,外界對修哥的評價相當不錯,不過拍罷《反黑路人甲》後,即時進行修身,工作以外他不讓自己多半點肥肉。「我做演員,係睇個角色需要,有時可以增好重磅,有時就要瘦啲,不過應該要keep返平時嘅體重。」修哥說。

年青時曾被腸胃病纏繞,石修多年來也注重身體健康,近年以步行及套路養生。

減磅首要注重飲食

增磅容易減磅難,尤其對於上了年紀的人來說,新陳代謝減慢,隨時更會事倍功半,不過修哥就有他的一套心得:「年紀慢慢大,當然新陳代謝會慢,荷爾蒙活力亦會慢,我都鍾意食嘢,其實大家都鍾意食香口、重口味嘅嘢,我都唔例外,不過依家大家都講飲食衛生,要小心飲食,有啲食物我會避開,提醒自己一啲含有防腐劑、煎炸同多油,以及多鹽、多糖等食物,就少食啲,對身體比較好。」

除了注重飲食,愛好運動的修哥,因為年紀關係,運動也要「轉型」:「要搵一啲適合自己年紀嘅運動,依家我多數都係急步行,10年前我仲係跑,可以keep fit同練氣,又能夠保持身體狀態,但係跑得多,忽略保護令膝頭哥受傷。」修哥指由現時由跑步改做急步行,同樣可以保持健康:「要行到接近起跑之前嘅速度,行到出晒汗先算係運動。」

石修多年來與不少花旦拍檔,但一直零緋聞。

石修自言「鍾意屋企」及「愛錫屋企」,凡事必以家庭為先。

冇膽量做「壞咗嘅男人」

近年,娛樂圈不時出現「壞咗嘅男人」,多年來與不少花旦拍檔的修哥,數十年來也是零緋聞,如何可做到這份「修為」?「我比較關心及注重家庭生活,知道自己唔能夠,亦都無咁嘅條件、膽量去做一啲『其他野』,我亦鍾意屋企同愛錫屋企,每做一樣嘢都屋企行先,我之前拍好多呢類(感情)戲,但係我會諗,有啲嘢係唔做得嘅就唔做。」8歲做童星入行,修哥縱橫片場超過半個世紀,自然深明這行的遊戲規則。他又說:「我拍咁多年戲,好多都係愛情戲,亦都遇上好多異性對手,不過只限係戲裡面,如果太避忌,好多嘢都做唔到,我喺戲裡面會放鬆,投入個角色,不過完咗之後就會完。」所以奉勸其他男女藝人,偷食唔好再用:「抽離唔到角色」做越軌理由。

與太太相戀逾50載,依然手拖手行街。

19歲邂逅太太相戀半世紀

當年19歲的石修,認識比他細5歲的太太黃茹麗,二人拍拖10年後結婚,多年來會否因修哥的戲而醋意大發?「佢知我做邊一行,因為做呢行無得話淨係做邊一類戲,唔做邊一類戲,或者只可以同邊個對手做戲,對我唔公平 ,亦都對我個行業唔公平,佢同我一齊已經接受咗呢一樣野,佢亦都好明白,我從來無聽過佢講唔可以點樣點樣,做戲就係做戲,工作就係工作。」修哥說。

修哥夫婦的相處之道,令二人相戀超過半世紀,還不時看到二人手拖手逛街,這份細水長流嘅愛情,絕對值得學習。

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!