掃呢頁CODE去手機

2020年9月10日 星期四

郭柏妍憧憬初戀 陳楨怡入行男友囉囉攣 #郭柏妍 #陳楨怡

陳楨怡見過黃宗澤與吳卓羲的「制服Look」後,心心眼想合作。
郭柏妍憧憬初戀陳楨怡入行男友囉囉攣港姐亞軍陳楨怡名花有主,有一位拍拖3年的男友,問可擔心港姐的「分手魔咒」?她說:「我哋試過LongD(遠距離戀愛)兩 ...




郭柏妍憧憬初戀 陳楨怡入行男友囉囉攣

港姐亞軍陳楨怡名花有主,有一位拍拖3年的男友,問可擔心港姐的「分手魔咒」?她說:「我哋試過Long D(遠距離戀愛)兩年,對大家好有信心,佢反而擔心我入行後冇咁多時間陪佢。」講到不時周遊列國而被指炫富,她說:「大家誤會咗,我喺英國讀建築,大學每年都要求我哋去唔同地方睇吓人哋嘅建築,所以先周圍去。」打算在娛樂圈發展的她,最想與黃宗澤、吳卓羲兩位「男神」拍動作劇。

季軍郭柏妍則覺得參選最大得着是不再那麼怕醜,希望膽子愈來愈大,最想合作則是師姐馮盈盈,希望向她好好學習。未拍過拖的她,被問可會考慮圈中人,她說:「唔會分圈中人定圈外人,最緊要啱就得,我都想試吓拍拖,試吓同男朋友嗌交,哈哈!」

郭柏妍希望一嘗與男友嗌交的滋味,夠晒少女心。
  • 郭柏妍希望一嘗與男友嗌交的滋味,夠晒少女心。





鍾意就快D Share啦!