掃呢頁CODE去手機

2020年9月1日 星期二

【獨家回應】細So認背妻出軌 向老婆連講7次對唔住:我做錯咗 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗



商台前DJ蘇耀宗(細So)驚爆背妻偷食KOL「阿B」,在葵涌租私竇做炮房幽會,孽緣糾纏至今年6月才玩完;阿B好友向《蘋果》爆大鑊,公開細So的偷食證據 ...




商台前DJ蘇耀宗(細So)驚爆背妻偷食KOL「阿B」,在葵涌租私竇做炮房幽會,孽緣糾纏至今年6月才玩完;阿B好友向《蘋果》爆大鑊,公開細So的偷食證據,撕破他的好好先生假面具。好男人形象破產的細So,晚上接受《蘋果》訪問時,為偷食事件連講7次「對唔住」,公開向太太道歉:「對唔住,呢件事係我做錯咗,我對唔住我太太,我對唔住屋企人,我對唔住信任我嘅人。」

細So指在今年6月,他和太太的社交平台同樣收到惡意留言攻擊,「話要將呢件事公開,直至6月尾,更加收到有人私訊我同太太,話要公開呢件事,令到我名譽掃地冇飯開,同埋要我成家人都冇飯開。」細So指太太之前一直蒙在鼓裡,「太太唔知呢件事,直至收到message,結果我坦白向佢認錯,亦將整件事講晒畀我太太聽。」

為表誠意,細So再三向太太道歉,並求得原諒:「我的確好對唔住我太太,亦都好對唔住我嘅屋企人,不過我太太選擇咗畀多一次機會我、原諒我,希望我哋可以繼續一家人咁樣行落去。所以喺往後嘅日子,我都希望我繼續可以努力咁樣去做返一個好嘅丈夫、好嘅爸爸……(長嘆一口氣)希望佢哋可以重新接受我。」問到和阿B相識經過,他說:「對唔住呀,唉……詳細我真係唔想講太多,唔係我唔想坦白,我已經坦白同我太太講晒一切嘅事,我只不過係唔想再傷害我太太,重提呢件事會令到佢難過。」他承認6月前已經跟阿B分手 :「已經冇再聯絡。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!