掃呢頁CODE去手機

2020年10月15日 星期四

黃嘉雯扮美人魚派福利 32C上圍任睇唔嬲 娛樂,美人魚,黃嘉雯

黃嘉雯又有新搞作,今次扮美人魚!前港姐冠軍黃嘉雯興趣多多,繼早前學寵物美容又玩滑水,冇時停嘅佢今次搞搞新意思,扮成美人魚喺池邊影相,大騷32C驕人上圍 ...




黃嘉雯又有新搞作,今次扮美人魚!


前港姐冠軍黃嘉雯興趣多多,繼早前學寵物美容又玩滑水,冇時停嘅佢今次搞搞新意思,扮成美人魚喺池邊影相,大騷32C驕人上圍,相當吸睛,佢喺社交網留言指今次美夢成真,見佢扮美人魚扮得有板有眼,獲網友大讚係最靚美人魚。


佢接受東網電話訪問,指扮美人魚原來唔容易,但最後搵到竅門之後,就覺得相當有成功感:「其實我由細到大最鍾意嘅公主就係美人魚,我覺得都好唔容易呀,因為成個感覺係兩隻腳被綁住,好難企得穩,同埋要練閉氣同身體柔軟度就最難,不過最後學識咗好似美人魚咁沉喺水底影相真係好有成功感,而且人魚嘅游泳方式同我平時嘅都好唔同,所以我新手都唔係可以游到好遠!但真係好好玩同滿足到我嘅人魚夢,希望可以有機會再學落去,去台灣玩深水啲嘅池!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!