掃呢頁CODE去手機

2020年10月15日 星期四

陳嘉桓早知余香凝拍拖 瘦身成功絕緣黃宗澤 #余香凝 #陳嘉桓 #黃宗澤

陳嘉桓(Rose)今日以活動大使身份,到灣仔出席獅子會「第二屆十大傑出關愛學生選舉」。曾與余香凝(Jennifer)合作的Rose表示,與Jennif ...






陳嘉桓(Rose)今日以活動大使身份,到灣仔出席獅子會「第二屆十大傑出關愛學生選舉」。曾與余香凝(Jennifer)合作的Rose表示,與Jennifer不是很熟絡,她亦是透過新聞才知悉對方宣佈結婚,Rose說︰「我都係睇新聞先至知,之前同佢傾偈,一路知佢好想好快組織家庭,同佢有分享養生減肥貼士。未見過佢男朋友,知佢有拍拖但係冇見過,突然間爆出嚟咁嘅喜訊,有冇bb咁就唔知喇。我哋有傾將來嘅嘢,但係冇傾湊仔經咁遠,淨係知佢好想結婚。」

比余香凝大1年的Rose,被問到會否羨慕對方,Rose說︰「以前都想早啲結婚,我而家都冇諗呢樣嘢,始終搵另一半真係好難,搵一個啱嘅係好難,我冇特別強求呢樣嘢,畀心機做嘢先。自己冇set一個結婚嘅時間,自己有個細佬細b,想玩小朋友嘅目的我已經做到,身邊朋友年齡層已經係已婚,好難介紹男朋友畀我識。」

身形明顯纖瘦不少的Rose表示,最近轉變飲食模式,斷食米飯及澱粉質,體重明顯下降,Rose說︰「食好多肉同菜類似生酮,自己唔係好接受到吸收咁多油份 ,澱粉質同飯一定唔食得,自己一向好鍾意食飯,惟有控制自己,亦唔飲汽水同酒精,最肥嘅pizza、炸雞唔食得,一般藝人唔食嘅嘢我最鍾意食,初頭戒口都有發脾氣,細b經常喺我身邊食好多零食,我冇得食,我同細b好鍾意食燒賣,我哋可以兩個人蒸20粒嚟食。」

快將踏入28歲的Rose表示,自己入行多年,終於見到自己進入一個較好的狀態,Rose說︰「比起高峰期140磅瘦咗10幾磅,就嚟接近我身高標準體重,而家125磅多啲,以前一次食十幾隻大閘蟹,而家食三隻就夠。」雖然瘦身成功,朋友亦讚Rose瘦了,但她表示沒有追求者。至於黃宗澤有否讚賞,Rose說︰「點解成日將我同佢連繫上,佢無端端點會讚我,我哋嗰陣開工拍嘢間唔中聚下餐,後尾都冇,疫情同好多朋友都少見咗,冇乜特別聯絡,下個月自己都生日,自己唔係細要努力做啲嘢。」

陳嘉桓今日出席活動表示,近排積極減磅瘦了10多磅,現在保持125磅左右。(蘋果日報)


對於余香凝突然宣佈婚訊,她表示跟對方不太熟,只知道對方拍緊拖。(蘋果日報)


至於曾跟她傳緋聞的黃宗澤,Rose表示跟對方很久沒有聯繫。(資料圖片)


陳嘉桓與同母異父的細佬,感情不錯,經常在社交網貼姊弟合照。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!