掃呢頁CODE去手機

2020年10月22日 星期四

霍啟剛呼籲政府支援藝文界 對港龍停止營運感可惜:係集體回憶 #霍啟剛

粵劇大老倌阮兆輝太太鄧拱璧召集33位大老倌義演義唱,舉行《仝人同心抗疫重生》網上粵曲演唱會為梨園子弟籌款,今天記者會上,擔任籌款活動「監管委員會」委員 ...






粵劇大老倌阮兆輝太太鄧拱璧召集33位大老倌義演義唱,舉行《仝人同心抗疫重生》網上粵曲演唱會為梨園子弟籌款,今天記者會上,擔任籌款活動「監管委員會」委員的霍啟剛也有現身支持,啟剛指與太太郭晶晶也愛欣賞粵劇,更越看越上癮,自言若能幫助粵劇發展,他與太太也不介意嘗試演粵劇,而他亦透露大女有表演慾,喜歡唱歌跳舞,問到若子女想加入娛樂圈,會否阻止?他笑說:「唔會反對,唔會規管佢哋未來。」

提到國泰航空(293)大裁員今天落實,爺爺霍英東有份創辦的港龍航空停止營運,對此,霍啟剛說:「 係可惜嘅,咁多年,某程度會係集體回憶,但係都明白嘅,香港冇內陸機嘅支持,好多商界嘅朋友都好辛苦,係理解呢一個決定,不過希望裁員之後可以支持返啲員工,係更加重要,都擔心裁員潮會繼續。」

他更直言十分關心因疫情而受影響的各行各業,尤其是藝術文化界已有不少人才因此流失,呼籲政府應該提供更多資助,他說:「我有一個插畫嘅朋友都轉咗行,係好可惜嘅,所以有呢一啲活動係好重要,盡力去出一分力。希望政府帶頭可以撥多啲資源,畀唔同嘅製作或者唔同嘅表演者,呢個係好重要嘅,好似之前沙士之後有啲文化表演都係請外國團隊,但係希望啲資源可以支持返本地嘅製作團隊。」

提到慈善演唱會由本月15日開始至下月1日連續18天舉行,反應熱烈,有善長更捐出一筆100萬的善款,輝哥與璧姐也很開心。一直勞心勞力籌辧的鄧拱璧早前不幸中風,幸好沒有大礙,今天在記者會上精神奕奕,她笑說:「辛苦到入咗醫院,不過ok嘅,修理吓,而家都有針灸同埋繼續覆診,醫生都叫我戒煙,但係戒唔到啦,咁大年紀,入咗院8日以為戒到,但係一做嘢就太緊張,唔可以唔食,而家都係食幾支啫。」身旁的輝哥也笑謂勸她戒煙也沒有用。

粵劇大老倌阮兆輝太太鄧拱璧召集33位大老倌義演義唱,舉行《仝人同心抗疫重生》網上粵曲演唱會為梨園子弟籌款。


擔任籌款活動「監管委員會」委員的霍啟剛也有現身支持。


啟剛指與太太郭晶晶也愛欣賞粵劇。


他更直言十分關心因疫情而受影響的各行各業,尤其是藝術文化界已有不少人才因此流失。


一直勞心勞力籌辧的鄧拱璧早前不幸中風,幸好沒有大礙,今天在記者會上精神奕奕。


鄧拱璧笑說:「辛苦都入咗醫院,不過ok嘅,修理吓,而家都有針灸同埋繼續覆診。」


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!