掃呢頁CODE去手機

2020年10月22日 星期四

林德信被父親林子祥翻炒舊片批評 可宜平安夜婚禮延期明年披嫁衣 #林子祥 #林德信

(蘋果日報)林德信和ViuTV主持可宜早前合作拍攝宣傳短片,今日在觀塘首播,兩位主角現身欣賞。可宜原定計劃今年12月24日平安夜與圈外男友鄭錦興舉行婚 ...




(蘋果日報)


林德信和ViuTV主持可宜早前合作拍攝宣傳短片,今日在觀塘首播,兩位主角現身欣賞。可宜原定計劃今年12月24日平安夜與圈外男友鄭錦興舉行婚宴,最新消息因疫情問題要延期至明年暑假,她坦言失望:「家姐喺英國疫情嚴重,趕唔到返香港,我得一個家姐,好想佢見證結婚。」

林德信初出道時已認識可宜,兩人有不少共同朋友,近年亦在互聯網發達下促成合作,戥對方找到另一半高興。疫情開始時林德信在網上開設頻道玩音樂,令一班喜愛音樂人可以聚集,同事慶幸逆境下仍有廣告、活動工作,他謙虛說:「有啲工作疫情前接,自己好好彩,覺得呢個時勢大家要幫忙大家,正面思想。」

早前爸爸林子祥73歲生日,林德信說:「佢每年都強調唔好送禮物畀佢,不過爸爸近日喺屋企好悶,一向冇接觸開智能手機同電腦,而家好叻識得睇YouTube,經常會彈一啲資訊出嚟,睇到我喺屋企唱歌嘅片段,之後就會搵我好認真畀意見我。其實啲片已經係幾年前,佢可以追看返好多嘢睇,大家多咗呢類話題。」

雖然爸爸一把年紀,但對林德信戀事沒有過問,只希望他事業做得更好,林德信說:「我想暫時安排好工作先,一步一步嚟,先再諗下一個階段。身邊好多人都鼓勵我行自己方向,香港好難生存,想要家庭有屋係好難,慢慢嚟。」

林德信初出道時已認識可宜,早前合作拍宣傳片,今日一齊出席活動睇首播。(蘋果日報)


林德信慶幸逆境下仍有廣告、活動工作,閒時亦會在自己的YouTube channel唱歌。(蘋果日報)


他又透露爸爸林子祥學識睇YouTube,睇完又會好認真畀意見,兩父子多了話題。(蘋果日報)


可宜原定計劃今年12月24日平安夜與圈外男友鄭錦興舉行婚宴,但現時可能要延期至明年暑假。(IG圖片)


她唯一一個家姐因疫情要留在英國,未必能趕返香港,坦言失望。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!