掃呢頁CODE去手機

2020年10月13日 星期二

【被偷相開假帳戶鬧吳業坤】黎瑞恩嬲嬲豬起對方底:我鬧人都唔會自己擺個樣出嚟啦 #吳業坤 #黎瑞恩

【被偷相開假帳戶鬧吳業坤】黎瑞恩嬲嬲豬起對方底:我鬧人都唔會自己擺個樣出嚟啦5小時前網上世界很多時真假難分,日前黎瑞恩(Vivian)就經歷社交平台被 ...




  • 【被偷相開假帳戶鬧吳業坤】黎瑞恩嬲嬲豬起對方底:我鬧人都唔會自己擺個樣出嚟啦
  • 5小時前




網上世界很多時真假難分,日前黎瑞恩(Vivian)就經歷社交平台被假冒事件!Vivian昨晚在facebook發文,指有人盜用她的相片,開設假「黎瑞恩」帳戶,她又上載涉嫌盜用者的相片及帳戶姓名,並質問對方:「係咪好得閒呢?冇錯!我依家就係當眾開你個名,呢位不問自取盜用我張相。」

Vivian指「假Vivian」曾在伍仲衡的直播中,留言惡意攻擊吳業坤,令到Vivian相當勞氣:「借問聲我同你係咪有十怨九仇呢,依家科技好發達㗎,你嘅無聊到極嘅行為,已經火速俾(畀)人起咗你個底啦,咪以為匿喺背後做埋呢啲鬼鼠(祟)嘢就神不知鬼不覺,盗用人哋嘅照片做埋呢啲不法事,係觸犯刑事法例㗎。」之後Vivian更「醒目」地留言:「如果我鬧人都唔會自己擺個樣出嚟啦,死蠢。」



Vivian又建議對方「做吓善事」!她說:「咁得閒咁無聊,建議你倒不如去做吓善事,幫吓有需要嘅貧苦大眾,做吓對社會有意義嘅事,亦可以睇吓書,開啟吓智慧,唔好再做Stupid Guy啦,放下怨氣,回頭是岸呀施主。」

根據香港警方今年的說法,網上起底同樣有機會觸犯《私隱條例》第 64(2)條的「刑事起底」條文,曾經孖住「烹飪KOL」朱庭萱多次出席撐警聚會的Vivian,無理由不知道吧。

黎瑞恩被人盜用相片開設假facebook帳戶。

黎瑞恩撰寫長文鬧爆對方。

黎瑞恩指假帳戶疑在伍仲衡開Live時,留言鬧吳業坤。

黎瑞恩在網上將對方起底,並公開相片。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤及便利店有售,每本港幣九十八元正。

當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

了解更多

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!