掃呢頁CODE去手機

2020年11月10日 星期二

《娛樂大叔》阮德鏘|林師傑拎勁歌獎 「多謝名單」講錯次序俾人鬧 #林師傑 #阮德鏘

09年憑《超級巨聲》加入大台的林師傑,今年中自爆「年薪」只得萬二元而離巢,日前他在粵劇名伶阮兆輝及尹飛燕兒子阮德鏘的YouTube頻道「囍趣台」節目《 ...






09年憑《超級巨聲》加入大台的林師傑,今年中自爆「年薪」只得萬二元而離巢,日前他在粵劇名伶阮兆輝及尹飛燕兒子阮德鏘的YouTube頻道「囍趣台」節目《娛樂大叔》中擔任嘉賓。

林師傑指過去在大台多年,常常不自覺地得罪人,他憶述當年低潮時,獲珍姐(曾勵珍)給予機會,演出《愛‧回家》中的「木偶哥」一角,憑劇中歌曲《小木偶的話》,在《勁歌金曲頒獎典禮》中奪得「勁歌金曲獎」,豈料致感謝辭時,林師傑又再「出事」,他說:「我第一句多謝珍姐」,阮德鏘反問為何不可多謝珍姐,林師傑解釋說:「因為當時係音樂頒獎禮,我次序錯咗,所以得罪人,我諗住《小木偶的歌》係套劇嘅歌,所以就多謝珍姐先,結果又俾人鬧。」阮德鏘笑言:「有獎拎仲慘過無獎拎」。



上次阮德鏘大爆林師傑因駕車時,向大台高層做「手勢」,結果被雪藏,林師傑亦有在節目上親述當日「事發經過」,他說:「當日我要入廠,喺環保大道去到燈位,見到綠燈但係前車突然踩迫力,我EQ唔係咁好就呠佢,之後前車司機落車,我已經心知不妙,覺得佢認得我,我只係做咗一個『愕然』表情,到再次綠燈,佢都唔開車,我之後就繞過佢開車走,結果好快就收到幾位監製、PA、經理人嘅電話,就要上8樓。」林師傑指事後要親身到七位高層房,逐一道歉。而傳聞所指的手勢,只是雙手攤開,一臉黑人問號,並非傳聞中的中指手勢。

想睇足本版,請到以下囍趣台【娛樂大叔】:


https://www.youtube.com/watch?v=Gg9iREiKSJc

林師傑當年拎勁歌金曲獎,結果致感謝辭時因講錯人名次序俾人鬧。

日前林師傑在《娛樂大叔》中擔任嘉賓,分享在大台時的經歷。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!