掃呢頁CODE去手機

2020年11月10日 星期二

莊韻澄暗示奉子成婚 親認Joe破產等翻身 #莊端兒 #莊韻澄

莊韻澄(Xenia、前名莊端兒)趁39歲生日宣佈拍拖,未幾更被發現入紙結婚,但未婚夫呂成忠(Joe)被「朋友」連環爆欠債,又曾在2018年破產,Xen ...






莊韻澄(Xenia、前名莊端兒)趁39歲生日宣佈拍拖,未幾更被發現入紙結婚,但未婚夫呂成忠(Joe)被「朋友」連環爆欠債,又曾在2018年破產,Xenia與Joe溝通過後回覆《蘋果》,終承認破產一事。

Xenia吸了一口氣說:「係,我都知嘅,我哋拍拖後都交代咗。之前唔講係因為太突然,冇諗過咁多報料,加上佢係圈外人,有諗係咪我搞到佢生活泛起漣漪,佢原本生活好安靜。之前公開拍拖都唔講,結婚先用咁方法(爆料)嚟祝賀我,真係要多謝,哈!」不過,Xenia否認欠債$6,000不還,她續說:「6,000蚊咁少錢,應該話唔係好大數目,破產都認冇理由唔認6,000蚊,佢話係被人屈,但唔想好似乒乓波咁交流。」得知未婚夫破產可會感到愕然?她說:「咁又冇,好多人都破過產,佢主要係生意上遇到一啲人令佢破產。」跟保險有關?她說:「係,每個人都有佢經歷,冇話跌低唔畀人起返身啩。」但Xenia表明不會幫手還錢,讓Joe解除破產令:「都破咗產,梗係等佢完,應該仲有年幾。」

對於Joe的I.T.男身份亦備受質疑,Xenia說:「佢係識寫program㗎。」問到Joe現在職業?她說:「佢freelance幫我做嘢,所有嘢都係免費幫我做晒囉,哈哈。」Xenia的心情似乎未受太大影響,問到是否奉子成婚?她笑逐顏開說:「我真係好想,我一定會講嘅。」擔心BB小器?她說:「係啦,遲啲講,但開心嘅。」

事後Joe再以短訊回覆:「我啱啱開會,所以未能回覆。Xenia應該代我回覆交代了。多謝祝福!」

莊韻澄後日舉行婚禮,終於承認未婚夫Joe曾破產,願意畀機會等老公起返身。(IG圖片)


Joe現時會freelance幫莊韻澄工作。


莊韻澄日前睇阿澤talk show,身材未走樣。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!