掃呢頁CODE去手機

2020年11月10日 星期二

余慕蓮:余慕蓮怕出唔到ICU 鄧達智:好傷感... #余慕蓮 #鄧達智

余慕蓮入ICU前,有同鄧達智聯絡。資深演員余慕蓮(魚毛)因肺纖維化入院接受治療,病情曾一度惡化,要在ICU留醫及插滿喉,據知她是患上一種罕有的血癌,但 ...




余慕蓮入ICU前,有同鄧達智聯絡。


資深演員余慕蓮(魚毛)因肺纖維化入院接受治療,病情曾一度惡化,要在ICU留醫及插滿喉,據知她是患上一種罕有的血癌,但手術後她的肺部暫時沒有惡化,已為她洗血清和用生物化劑為她治療。


魚毛跟時裝設計師鄧達智(William)是老友,魚毛入ICU前曾託朋友聯絡William,William回覆東網表示最後有傾過電話,但只講了幾句,魚毛就被護士催促要入手術室,之後再沒有魚毛的消息,因為冇人可探病,亦沒有人可以問到醫院有關她的資料。


William表示魚毛跟他通話說:「佢同我講要入手術室,醫生幫佢換血呀,唔使掛住我㗎,雖然我好掛住你嗰啲囉,唔係話交待乜嘢,冇話交帶我幫佢做乜做乜,唔係嗰樣嘢。(有朋友收到魚毛嘅道別短訊同留言?)佢冇傳畀我,因為我係直接同佢傾偈,所以冇留言畀我。(有朋友指魚毛話驚自己行唔出ICU?)其實佢有喺電話度同我咁講,不過唔想講出嚟,因為係好傷感。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!