掃呢頁CODE去手機

2020年11月10日 星期二

屢遭陌生人約去街|姚子羚舊情敵蔡苑珊做天氣女郎俾fans追:愛情唔可以有欺騙 #姚子羚

屢遭陌生人約去街|姚子羚舊情敵蔡苑珊做天氣女郎俾fans追:愛情唔可以有欺騙3小時前姚子羚舊情敵蔡宛珊(Sarika),早前參演新劇《把砒霜留給自己》 ...




  • 屢遭陌生人約去街|姚子羚舊情敵蔡苑珊做天氣女郎俾fans追:愛情唔可以有欺騙
  • 3小時前




姚子羚舊情敵蔡宛珊(Sarika),早前參演新劇《把砒霜留給自己》其中一個單元《看雲的日子》,當中她飾演電視台天氣女郎「袁彩雲」,戲中飾演灰熊的蘇宸褕,為追求Sarika而諗盡計仔,扮外星人又扮識天文學。

Sarika表示經常在社交平台收到陌生人「邀請」,她說:「有啲人喺我嘅social media不停send message,好想好想約我出街,我都解釋俾佢哋聽,其實我唔會同埋啲冇見過嘅陌生人出街。」



Sarika指今次飾演天氣女郎,最大難度是要背大量天氣台詞,更指如果現實中要她擔任天氣女郎,性格好動的她自言未必能應付。

《看雲》劇情指灰熊為追偶像「袁彩雲」,而說了美麗的謊言,Sarika指愛情中不能接受謊言,她說:「最好唔好啦,我覺得兩個人嘅感情一定要係信任、誠實同埋坦白,但係如果好似灰熊個角色咁,係一開始有少少欺騙,後尾都發現咗唔係嘅,如果兩個人係真心相愛,呢啲小小嘅美麗謊言喺開頭嘅時候真係可以接受嘅,但唔會一路呃住對方,即係最終一定係坦白。」

蔡宛珊在新劇中飾演電視台天氣女郎「袁彩雲」。

戲中飾演灰熊的蘇宸褕,為追求蔡苑珊而諗盡計仔。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!