掃呢頁CODE去手機

2020年11月10日 星期二

選美有黑幕?丨蔡小蝶參選亞姐幸運奪冠 最想入行做諧星 #亞姐 #亞洲小姐 #選美

出爐亞洲小姐香港賽區冠軍蔡小蝶,曾聽說選美有黑幕,沒有背景、沒有金錢的話,不論你有樣有身材,對不起,你還是與獎無緣。雖然謠言無從終結,但蔡小蝶亦決定一 ...






出爐亞洲小姐香港賽區冠軍蔡小蝶,曾聽說選美有黑幕,沒有背景、沒有金錢的話,不論你有樣有身材,對不起,你還是與獎無緣。雖然謠言無從終結,但蔡小蝶亦決定一試,以平常心面對每個挑戰,淡定的表現,令她一嚐冠軍滋味。

一直以來,經常聽到有人話「選美有黑幕」,現年23歲的蔡小蝶日前在亞視總台接受《蘋果》專訪,她強調亞視並沒有黑幕,但卻說:「一開始我覺得係有,可能同其他台一樣,一定要有背景、要有錢,先可以拎到冠軍……頭二啦,第三名應該正常係靠實力,我自己覺得係咁,但而家結果出咗嚟,我好似乜嘢都冇就拎咗冠軍,成件事好似發緊夢咁。」這個「謠言」從哪裏聽來的?她續說:「大家嘅睇法都係咁,拎冠、亞軍都係要有背景同要有錢,但係而家我選咗,我覺得唔係。呢兩個幾月,係辛苦,但我好享受,因為真係幾開心。」她否認因為這個原因而退選港姐,不過蔡小蝶覺得退選港姐,再參加亞姐,亦能為她打響聲勢,讓大家認識她是「退選港姐蔡小蝶」,她開心地說:「所以好多謝當初參加港姐,令我有個新聞點。」

選美前,蔡小蝶任職平面模特兒約7年,每月的平均收入有2至3萬元,她笑說:「我好鍾意返工,幾乎日日都做緊嘢。」但由於疫情嚴重,蔡小蝶的工作量比以前減少,生活過於悠閒,她決定嘗試參加選美。

於是,蔡小蝶參加香港小姐,但在第二輪面試時,因為合約苛刻而決定退賽,她說:「港姐份合約年期比較長,束縛都比較多,我覺得唔係好啱嗰個階段。」退賽後,蔡小蝶轉戰亞洲小姐,她認為亞姐合約對她而言,彈性較高又夠人性化,「亞視喺我哋選嘅過程中,都會間中問我哋嘅意向,之後想發展啲咩,會好take care我哋。」

決賽當晚的演出,表現尚可,就連她自己在當晚亦曾說過「冇諗過自己係冠軍」,蔡小蝶承認自己都有不足之處,「因為我哋有catwalk、跳舞、儀態嘅訓練,我覺得自己嘅資質係偏低,即係大家訓練得好好嘅同時,我係需要用好多嘅時間去練,所以覺得自己嘅勝算唔係特別高。之後覺得平常心啦,只要享受台上嗰3個鐘就已經好滿足。」

既無緣「最上鏡小姐」,又拿不到「才華飛越大獎」,更得不到「最完美體態獎」,覺得自己勝出是僥倖還是憑實力?蔡小蝶說:「我覺得係心態嘅問題,嗰晚我係完全冇緊張嘅心情,所以我覺得贏係一個幸運,好榮幸自己真係贏到,喺台上真係好自然咁做緊自己,所以係一個好輕鬆嘅狀態。」不過蔡小蝶透露最滿意是才藝環節,自彈自唱《小手拉大手》,她笑說:「我彈得唔好,因為我參加之前係乜都唔識,係為咗個比賽我特登去學,大約學咗兩個星期左右,所以我已經好滿意當晚嘅表現,而且我唱歌把聲都比較娃娃音。」

參加選美,自然是踏入娛樂圈的第一步,蔡小蝶坦言希望有機會拍電影、拍劇和做諧星,她笑指自己有喜劇細胞,但由於她在深圳出世,大前提是要練好廣東話。不過她很想與偶像林俊傑合作,「如果佢邀請我做佢MV女主角,我會好開心,因為佢唱歌真係好好聽。」

提到2018年亞姐香港賽區冠軍梁雪瑤,跟她一樣由港姐轉戰亞姐,可惜有頭威無尾陣,演藝事業未如理想,而2019年亞姐香港賽區冠軍羅思雅亦不多演出的機會,蔡小蝶說:「其實都冇話特別擔心,其實亞視投放喺亞姐比賽上嘅精力,係比以前多好多,佢哋好重視,所以我都有少少信心,同埋我覺得喺呢行發展好講運,可能突然之間你喺某一個點會紅,所以喺每一個階段都要做好自己。」她表示亞視已安排電影、劇集的試鏡。

亞視經常被傳財困,蔡小蝶反應很快:「今日唔係拎支票咩!」的確是,在訪問當日,蔡小蝶收到亞視的10萬元奬金的支票。蔡小蝶表示稍後會與亞視簽約,笑言希望日日有工開,或者讓亞視為她向外宣傳一下,「今屆亞姐都有好多新聞點,有好多人關注,我覺得今年嘅亞姐都好正面。」她口中說正面,但實情是賽後負評一籮籮,其中練樂儀和張玥對賽果大表不滿,練樂儀認為自己應該獲得「才華飛越大獎」,而張玥則覺得自己可入三甲。蔡小蝶認為最重要是比賽的心態:「唔好將輸贏睇得太重,如果睇得太重,你會忽略咗個過程,反而令自己會好大壓力、好唔開心,如果我輸咗,我唔會咁樣,因為我一直都好平常心;同埋我嘅調節能力好高,當晚我以為自己乜奬都冇,如果唔得咪出年再嚟過,咁諗會開心啲。其實每個人都有優點,練樂儀台風好好,唱歌好好,佢表現真係唔差。」贏了當然「牙擦」,蔡小蝶不擔心惹來她們反感,「佢哋都有恭喜我攞冠軍㗎!」

採訪:黃曉妍

攝影、攝錄:沈健程

出爐亞洲小姐香港賽區冠軍蔡小蝶,曾聽說選美有黑幕,沒有背景、沒有金錢的話,不論你有樣有身材,對不起,你還是與獎無緣。(蘋果日報)


23歲的蔡小蝶幸運奪冠,「我好似乜嘢都冇就拎咗冠軍,成件事好似發緊夢咁。」(蘋果日報)


她續說:「大家嘅睇法都係咁,拎冠、亞軍都係要有背景同要有錢,但係而家我選咗,我覺得唔係。」(蘋果日報)


選美前,蔡小蝶任職平面模特兒約7年,每月的平均收入有2至3萬元,由於疫情嚴重,她決定嘗試參加選美。(蘋果日報)


蔡小蝶曾參加香港小姐,但在第二輪面試時,因為合約苛刻而決定退賽。(蘋果日報)


蔡小蝶坦言希望有機會拍電影、拍劇和做諧星。(蘋果日報)


亞視經常被傳財困,蔡小蝶反應很快:「今日唔係拎支票咩!」的確是,在訪問當日,蔡小蝶收到亞視的10萬元奬金的支票。(蘋果日報)


練樂儀(右二)在比賽後大表不滿,認為自己應該獲得「才華飛越大獎」。


蔡小蝶奪冠後獲一眾佳麗恭喜。


張玥賽後同樣表示不滿,覺得自己可入三甲。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!