掃呢頁CODE去手機

2020年11月25日 星期三

武肺第四波 │蕭正楠曾接觸確診食肆職員 入住隔離營檢測首晚 黃翠如安慰:冇事,有事都係好事 #蕭正楠 #黃翠如

武肺疫情爆出第四波,專家更形容有人染疫的跳舞群組,儼如山林大火的蔓延。其實在無綫台慶夜,二百多位藝人齊齊出動無罩賀台,又有食嘢環節,都咪話唔驚。昨日無 ...






武肺疫情爆出第四波,專家更形容有人染疫的跳舞群組,儼如山林大火的蔓延。其實在無綫台慶夜,二百多位藝人齊齊出動無罩賀台,又有食嘢環節,都咪話唔驚。

昨日無綫發出通告,指有份出席台慶的蕭正楠,於上周三(18日)為飲食節目《Testing Menu》在一食肆拍攝,其後該食肆一名職員確診武漢肺炎,蕭正楠因而被列入緊密接觸者,昨日已被安排接受強制隔離及檢疫。

入住隔離營,蕭正楠昨晚即透過IG報「平安」,交代情況,一臉輕鬆的他說:「我18號時拍攝飲食節目,噚晚23號9點幾鐘收到衞生署電話,原來當日有一個經理在場,而個經理確診咗,所以我成為咗密切接觸者。」他稱在隔離中心接受測試,結果呈陰性,叫大家放心,最後還說:「希望大家可以撐得住,我依家要去抹地喇。」

老婆黃翠如即留言:「冇事冇事,有事都係好事。」蕭正楠即回:「見唔到......都係陪緊!」入住隔離營,無阻夫妻打情罵悄。

在台慶當晚蕭正楠周圍走,與他近距離接觸的除有蕭太黃翠如、還有視帝黎耀祥、與他孖住行紅地毯的朱晨麗、大合照時站在他旁的李佳芯,為安全起見,無綫即安排共205名藝員接受檢測,結果全屬陰性。

其實當晚保持防疫意識,只有為三子女父親的陳豪,除拍照及演出,其餘roll機時間都堅持戴上口罩。

至於當日跟蕭正楠只隔一個身位影大合照的陳展鵬說:「我哋驗晒冇問題,我哋全部袋住口罩喺袋,唔使roll機就戴返口罩,大家都冇乜接觸,所以都ok。」

 入住隔離營,他首要工作是:「我依家要去抹地喇。」
入住隔離營,他首要工作是:「我依家要去抹地喇。」
 老公蕭正楠入住隔離營檢測,首晚開live報平安,老婆黃翠如即留言:冇事冇事,有事都係好事。」又在自己IG為老公打氣。

老公蕭正楠入住隔離營檢測,首晚開live報平安,老婆黃翠如即留言:冇事冇事,有事都係好事。」又在自己IG為老公打氣。

 之前有份出席無罩台慶,與過百名藝員同賀公司。

之前有份出席無罩台慶,與過百名藝員同賀公司。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!