掃呢頁CODE去手機

2020年11月25日 星期三

蕭正楠檢測呈陰性隔離中心開Live報平安 輕鬆講笑「要去抹地喇」 #蕭正楠

武漢肺炎爆發第四波,蕭正楠(Edwin)上周三(18日)到一間食肆拍攝TVB飲食節目《TestingMenu》,其後該食肆一名職員確診武漢肺炎,蕭正楠 ...






武漢肺炎爆發第四波,蕭正楠(Edwin)上周三(18日)到一間食肆拍攝TVB飲食節目《Testing Menu》,其後該食肆一名職員確診武漢肺炎,蕭正楠亦因此被列為緊密接觸者,今日(11月24日)被安排接受強制檢疫。無綫今日發出內部通告,指蕭正楠本月19日曾出席台慶,TVB已安排共205名藝員接受檢測,結果全屬陰性。

蕭正楠老婆黃翠如晚上曾回覆傳媒,着記者等Edwin回覆,Edwin約晚上10點,透過IG講述情況,他神情輕鬆,先多謝關心,又交代已被送到隔離中心:「我18號時拍攝飲食節目,噚晚23號9點幾鐘收到衞生署電話,原來當日有一個經理在場,而個經理確診咗,所以我成為咗密切接觸者。」根據法例,Edwin需要隔離,他稱已在隔離中心接受測試,結果呈陰性,他叫大家放心:「我喺度隔離完之後就會返番出去,大家唔使擔心我。」Edwin最後再次故作輕鬆說:「希望大家可以撐得住,我依家要去抹地喇。」

陳展鵬:唔使roll機就戴口罩

另外,李佳芯台慶當晚大合照時站在蕭正楠身旁,今日她回應傳媒時表示:「台慶之後我做過測試,為安全計今朝自己都再做咗一次,兩次都係陰性。多謝大家關心,希望大家都冇事!」大合照時跟蕭正楠相隔一個身位的陳展鵬就表示:「我哋驗晒冇問題喎,我哋全部袋住口罩喺袋,一唔使roll機就戴返口罩,大家都冇乜接觸,所以都OK吖。」王俊棠與方伊琪當晚亦有份出席台慶,大合照時都是站在蕭正楠附近,今日二人接受傳媒訪問時都表示不擔心,王俊棠說:「公司當晚有畀個檢測包我哋去做檢測,結果係陰性,我自己就唔係好擔心,最緊要自己做好防疫工夫,同埋增強免疫力。」方伊琪則表示:「我都知道蕭正楠件事,台慶嗰晚公司派咗個檢測包我哋成班藝員,檢測結果係陰性,其實都冇得擔心咁多,不過我自己聽日會做多次檢測,買個安心。」

蕭正楠晚上在IG表示,昨日收到衞生署通知,今日就入隔離中心,檢測結果呈陰性。(IG圖片)


蕭正楠神情輕鬆,最後表示要在中心抹地。(IG圖片)


台慶當日蕭正楠參加不少活動,與陳展鵬相隔了兩個身位。(電視截圖)


王俊棠與方伊琪當晚亦有份出席台慶,兩人受訪時都說不擔心。(電視截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!