掃呢頁CODE去手機

2020年11月25日 星期三

曾華倩前奶奶病逝 孫仔Martin:落嚟搵我拍3下膊頭就OK #曾華倩

今年54歲的曾華倩,自從2002年跟從事美髮用品業務的前夫林肇基離婚後,便全副心機放落二人所生的兒子林浩賢(Martin)身上。雖然父母離異,不過今年 ...






今年54歲的曾華倩,自從2002年跟從事美髮用品業務的前夫林肇基離婚後,便全副心機放落二人所生的兒子林浩賢(Martin)身上。雖然父母離異,不過今年22歲的Martin,多年來和爸爸及嫲嫲感情親厚,父子、嫲孫經常見面聚天倫。可是,Martin在本月9日,於IG透露年邁嫲嫲病逝消息,更發長文懷念她,其中他說:「佢(嫲嫲)每個星期都陪住我同我表姐表弟玩!喺呢段日子,我同佢都好開心,唔好介意我講粗口,係真係好X正,好X開心!感覺就好似有個天使照住我,指導我咁。亞嫲,你放心啦,每一個時刻我都有記住,都有珍惜,都有感激。」

Martin在文中更叫阿嫲幫自己和天上的爺爺say hi,言辭間,盡顯其爽直樂天的性格。「地球上嘅嘢就交畀我哋啦,放心上到去天堂記住去搵亞爺呀,記住幫我去同亞爺say個『What’s Up my bro!』 睇返啲相,亞爺真係好型好靚仔!同埋如果你要落嚟人間搵我哋嘅,記住喺我左邊嘅膊頭拍3下就OK,咁我就知道係你叫我(不過最好就唔好喺夜晚瞓覺嘅時候搞我啦,我要休息㗎)。」而曾華倩亦有回覆帖文,並以Auntie稱呼前奶奶說:「Auntie,一路走好!脱離人間苦難,不再受病魔的糾纏,在天堂上和Uncle終於可以團聚了!」同時叮囑兒子說:「要照顧好自己和爸爸一家!」

今日,Martin再在IG貼出嫲嫲出殯的黑白相片,只見穿上一身孝服的他,捧着嫲嫲的遺照,神情嚴肅地坐在靈車上,他留言說:「祝你在亂流下平安。The Last & Final Goodbye,Rest In Peace Grandma.」

Martin今日在IG貼出嫲嫲出殯的照片,只見捧着嫲嫲遺照的他,神情肅穆。(IG圖片)


曾華倩成為單親媽媽後,自此將全副心機放落兒子Martin身上。(IG圖片)


Martin透露嫲嫲生前經常和幾個孫仔孫女一齊玩。(IG圖片)


曾華倩雖然和林肇基離婚多年,但二人關係不算差。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!