掃呢頁CODE去手機

2020年12月8日 星期二

陳庭欣:陳庭欣翟威廉深夜蜜會 原來關另1個男人事! #翟威廉 #陳庭欣

佢哋「蜜會」係有原因㗎!藝人陳庭欣(Toby)與翟威廉這對過氣緋聞男女,近日被拍到在私竇密會,Toby被指背男友跟翟威廉有曖昧,兩人今日獲無綫頒發10 ...




佢哋「蜜會」係有原因㗎!


藝人陳庭欣(Toby)與翟威廉這對過氣緋聞男女,近日被拍到在私竇密會,Toby被指背男友跟翟威廉有曖昧,兩人今日獲無綫頒發10年服務獎,對於再傳緋聞,翟威廉解釋:「我哋有個10年嘅群組,因為羅浩銘喺台慶贏咗5萬蚊獎金,照慣例要請我哋食飯,佢當日精心挑選咗3個人,但因為禁聚令,食完飯間餐廳比較早收,所以就去咗我間酒舖。」


兩人開玩笑言指可能是羅浩銘故意放料給傳媒,換取報料費去補貼食飯錢。翟威廉自言兩人的緋聞傳足10年,自己沒有所謂,會欣然接受。


問到Toby男友可會介意?Toby稱有告訴男友相關報道,而對方亦早知她當日約了翟威廉等人外出用膳:「而且我成日都去佢間舖打卡。」至於翟威廉可會早日找個女朋友以杜絕跟Toby的緋聞?他坦言:「都有人咁講過,但我想工作為主,我又要做直播又要忙舖頭。」問Toby會否幫手介紹女友?Toby笑謂:「佢大把,佢識得人仲多過我。」翟威廉自認要求高,對方最好懂得唱歌及品酒,因為其酒舖有這方面的需要。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!