掃呢頁CODE去手機

2020年12月8日 星期二

錢國偉設靈丨林曉峰離婚後首跟前妻同場 康子妮偕兩子現身 #康子妮 #林曉峰 #錢國偉

錢國偉設靈康子妮到場無綫前監製錢國偉(Wilson)今年10月因胰臟癌病逝,其遺孀陳宛蔚今日在沙田寶福山為亡夫設靈,錢國偉生前在娛樂圈人緣極好,不少圈 ...




錢國偉設靈康子妮到場


無綫前監製錢國偉(Wilson)今年10月因胰臟癌病逝,其遺孀陳宛蔚今日在沙田寶福山為亡夫設靈,錢國偉生前在娛樂圈人緣極好,不少圈中好友現身送別好友,在Wilson醫治期間,林曉峰(阿Lo)曾經多次被傳媒拍下充當「柴可夫」,接載Wilson兩公婆睇醫生,阿Lo今日以治喪委員會成員的身份,到場為好友打點。

黎芷珊在訪問上表示要多謝很多人,而錢嘉樂被問到失去這位好朋友,心情是否十分不捨?嘉樂表示:「係呀,但係都要面對嘅,不過最唔捨得嘅應該係阿Lo。」阿Lo被提到在錢國偉患病期間,經常陪對方睇醫生和出入,感受會否更深?阿Lo表示:「肥仔(錢國偉)用佢成個人生同大家講,點用精采去生活,無論面對家庭、工作、身邊嘅朋友,我好慶幸都陪到佢屋企人同Wilson,度過呢啲時間,希望大家身體健康。」

雖然康子妮與阿Lo的夫妻緣盡,但畢竟兩人再見亦是朋友,Wilson是他們相識接近20年的好朋友,康子妮在傍晚6時30分左右與兩個仔到場致祭。與此同時,陳蕊蕊、劉俐(藍莓)、孫慧雪、何麗全、王寶葆、周家蔚、湯盈盈、林芊妤、崔嘉寶夫婦、阮兆祥、唐詩詠、林盛斌和小肥亦有前來送別好友。唐詩詠表示:「我係《四葉草》出身,佢好好,唔會教導我,但我喺佢身上學到拼搏。(算唔算係你恩師?)佢係我伯樂。」其他到場致祭的嘉賓還有陳自瑤、姚子羚、李綺雯、李思欣、范振鋒、漢洋等。

康子妮偕兩子到場。


(左起)周家蔚、湯盈盈、王寶葆


孫慧雪(右)


陳光榮(左)、林德信(右)


蘇永康


崔嘉寶夫婦


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!