掃呢頁CODE去手機

2020年12月25日 星期五

呂方:【新手爸媽過聖誕】呂方餅印女勁可愛 陳展鵬B女愈大愈靚 #呂方 #陳展鵬

新手爸媽齊齊同寶貝仔女過聖誕!今日係聖誕節,相信唔少人都留喺屋企度過,圈中唔少新手父母,因為新成員加入,故今年聖誕節過得特別有意義,仲喺社交網上載靚相 ...




新手爸媽齊齊同寶貝仔女過聖誕!


今日係聖誕節,相信唔少人都留喺屋企度過,圈中唔少新手父母,因為新成員加入,故今年聖誕節過得特別有意義,仲喺社交網上載靚相同大家分享!


先有歌手呂方太太伍惠寶(Rainbow)喺社交網晒出一家三口合照,見佢哋仲幫囡囡換上聖誕裝,除喺花園曬下太陽留影外,更同聖誕樹合照,唔少網友大讚囡囡好可愛,仲同呂方好似樣!至於今年秘密生女嘅楊秀惠,雖然冇趁佳節公開囡囡個樣,但自爆聽到囡囡叫佢做媽媽,令佢開心到飛起:「我當時以為我聽錯, 馬上衝到她的身邊, 她就甜甜的對着我笑然後繼續媽媽媽媽⋯ 我的天啊,我的心都融化了,原來當媽的感覺是這樣的,原來幸福的滋味是這樣的!!」


而今年7月榮升做爸爸嘅陳山聰亦有上載一家三口過聖誕嘅相,而陳展鵬亦上載囡囡小豬比企喺聖誕樹前嘅跳舞片,獲網友大讚愈大愈靚!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!