掃呢頁CODE去手機

2021年1月8日 星期五

張家輝:14歲女隔空遺傳張學友!張家輝最驚聽到呢句嘢 #張學友 #張家輝

影帝張家輝出席AIA微電影《現在·規劃未來-AManandAPlan》首映,透露受疫情影響已停工1年,但有做大量運動裝備自己,閒時亦有寫劇本及約不同導 ...




影帝張家輝出席AIA微電影《現在·規劃未來-A Man and A Plan》首映,透露受疫情影響已停工1年,但有做大量運動裝備自己,閒時亦有寫劇本及約不同導演見面傾談合作計劃。問到可有多陪家人?他說:「有多陪媽咪,佢有啲病痛,家人就焗住相處,好多人都因為咁離婚,但我同老婆就恩愛過以前。」


談到其14歲女兒,家輝直言是危險期,問到女兒可有拍拖?他笑說:「應該未啩,唔好講佢有反叛,但就算做唔啱我都要原諒佢,因為自己細個時比佢做得更唔啱我哋相處似朋友,佢蝦媽咪多啲,不過佢仲未知自己想點!(想入行?)最驚呢句,佢有我兩公婆啲血液!(表演欲?)唱歌幾好,遺傳到『阿哥』張學友,演戲未睇到,因為太着迹我睇得出,所以都係由佢自然發展!(阿女講過想入行?)又冇,我暫時撳住佢先。」談到他逆市賣樓賺大錢,家輝笑說:「我蝕嗰啲冇講啫!」


對於早前暴瘦,他解釋因經常看電腦令雙眼無神,再加上的確消瘦又穿鬆身衫,才令大家有錯覺似患絕症!他揚言非常健康,弗到不得了,更指農曆年後將出發北京進行隔離,完成後則投入拍攝電影。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!