掃呢頁CODE去手機

2021年1月8日 星期五

張家輝唔怕返大陸拍恐怖片 最驚14歲女嗌入行 #張家輝

張家輝為保險公司拍微電影,叫人要計劃未來。張家輝為保險公司拍攝微電影,今天於鰂魚涌舉行首映禮,微電影內容是講述人生總要有計劃,家輝感概指經歷了社會事件 ...




張家輝為保險公司拍微電影,叫人要計劃未來。


張家輝為保險公司拍攝微電影,今天於鰂魚涌舉行首映禮,微電影內容是講述人生總要有計劃,家輝感概指經歷了社會事件跟疫情洗禮,令他更覺計劃未來的重要,他說:「今日嘅社會同聽日唔一定一樣,而家要陪吓屋企人、關懷多啲。未經歷呢段時間,大部分人都未必係well-planned嘅,當事情發生之後自己都多咗陪媽咪,亦都因為疫情焗住同屋企人相處多咗,不過聽聞有好多人因為咁而離婚。」記者笑問他跟太太關詠荷現在關係如何呢?家輝說:「愛過以前。但就嫌個女煩啲,都要睇佢功課,睇吓有冇偷懶,話得多又傷感情,14歲係危險年齡。」

家輝又謂女兒應該未拍拖,他更坦言跟女兒相處如朋友:「我年輕時比佢做得更多唔啱同錯事,我哋相處幾好,可以做朋友有偈傾,不過都有反叛,會蝦媽咪。」家輝又爆囡囡未懂得計劃,問到女兒是否想入娛樂圈?家輝反應甚大說:「我最驚呢句!原因係我同媽咪都有呢啲血液,佢血液唔係咁都冇人信。佢唱歌幾好嘅,遺傳咗我『哥哥』張學友,哈哈。做戲就唔知,如果喺我面前演戲就太着迹嘞。」家輝更笑言一直「暗撳」囡囡入行的想法,他說:「我咁多錯又得,所以支持佢自然發展嘅,但係我就會成日駛開話題,會不停暗撳佢。」至於太太的睇法,家輝就呻慈母多敗兒,太太被女兒恰,他有時也看不過眼,不過二人對於女兒入行的睇法意見一致。

已有一年未有工作的家輝,透露農曆年後將會到北京隔離,為一部恐怖片準備開工,現時留港有積極運動,雖然未有相約發哥,但他會跟妻女一同行山。早前被指身形暴瘦似患病,他澄清說:「因為睇得電腦多,對眼深咗(冇神),我係瘦咗,又鍾意着鬆身衫,好似絕症咁,其實我好健康,弗到不得了!」

此外,被問到疫情下賣了跑馬地逸廬賺2千多萬,家輝指是疫情前的事,不過卻不願多談,並拉開話題。

張家輝說無論社會事件跟疫情,都令他察覺人生應該要有計劃。


他為保險公司拍攝微電影,拍檔有C君。


疫情關係多了時間在家,變得更愛老婆關詠荷,但就嫌14歲女煩。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!