掃呢頁CODE去手機

2021年1月25日 星期一

楊曉穎因疫情加速想結婚 將會做牛年新娘 #楊曉穎

楊曉穎將做牛年新娘。前環球小姐香港區冠軍楊曉穎(Sharon)今天現身尖沙嘴,為許嘉浩(Karl)以7位數字投資的婚紗店宣傳,穿上低胸婚紗的Sharo ...




楊曉穎將做牛年新娘。


前環球小姐香港區冠軍楊曉穎(Sharon)今天現身尖沙嘴,為許嘉浩(Karl)以7位數字投資的婚紗店宣傳,穿上低胸婚紗的Sharon,趁機宣佈將成為牛年新娘的好消息,她說:「因為男朋友喺加拿大,成日會分隔兩地,雖然我喺歐洲時佢會嚟探我,我亦會去加拿大探佢,係好浪漫嘅,但係呢個疫情,令我哋認真考慮過,不如快啲結婚喺埋一齊,所以決定今年會結婚。」

現年29歲的Sharon跟從事藝術工作的男友Nick拍拖3年,她希望可以婚後馬上生小朋友,她說:「想快啲生,我希望可以31、32歲生小朋友,希望生兩個,最好係twins,生完會全力工作,希望身體早啲復原,再可以繼續做模特兒,因為我喺歐洲同LA都簽咗約。」Sharon又謂婚禮不會大搞,待疫情過後,會跟香港與加拿大的親友開派對慶祝,而Karl笑言將會全程贊助好友的婚禮。

楊曉穎打算婚後計劃生BB。


她今日為好友Karl婚紗店開幕擔任嘉賓。


楊曉穎和男友Nick拍拖3年。(IG圖片)


楊曉穎透露因疫情反而加速想結婚的念頭。


楊曉穎和男友十分匹配。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------


鍾意就快D Share啦!