掃呢頁CODE去手機

2021年1月25日 星期一

黎國輝:冇陳自瑤電話!阿感想親自道歉:唔係立心咁做 #阿感 #陳自瑤 #黎國輝

藝人黎國輝(阿感)日前現身觀塘為時裝品牌開Live,提到早前公開談及前度陳自瑤(YoYo)台慶黑面一事,他坦言正想方法與對方聯絡:「因為佢電話應該改咗 ...




藝人黎國輝(阿感)日前現身觀塘為時裝品牌開Live,提到早前公開談及前度陳自瑤(YoYo)台慶黑面一事,他坦言正想方法與對方聯絡:「因為佢電話應該改咗,我覺得禮貌上都要同對方『Say Sorry』,所以託人攞佢電話。我有喺節目度公開道歉,亦有睇網民留言,佢哋覺得我消費咗YoYo,雖然我哋唔係立心咁做,但觀眾有呢個感覺,我要同佢道歉。」他表示再見對方不會感到尷尬:「我之前做娛樂新聞主播,都成日見到佢,連佢婚禮都係我去採訪,同王浩信又係『波友』,所以見面唔會尷尬嘅。」


談到受疫情影響,阿感表示與太太分隔台灣、香港已有1年之久,每晚視像通話解相思之苦:「其實我哋都計劃生育,但係疫情冇得見面,惟有再延期多1年其實都有諗過要雪卵,但睇吓幾時解封我哋見面再計劃依家晚晚都傾電話嘅,佢都知香港發生咩事、有咩新消息,早排啲新聞我都第一時間向佢『備案』。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!