掃呢頁CODE去手機

2021年1月25日 星期一

李香琴設靈丨謝賢黑素服獨自弔唁 黎耀祥難忘前輩身教 #李香琴 #謝賢 #黎耀祥

資深演員李香琴今日設靈,曾與她多次合作的「四哥」謝賢於下午4點半獨自現身致祭,一身黑色素服的四哥紮起馬尾、戴上口罩,他未有受訪便直上靈堂。他逗留大半小 ...






資深演員李香琴今日設靈,曾與她多次合作的「四哥」謝賢於下午4點半獨自現身致祭,一身黑色素服的四哥紮起馬尾、戴上口罩,他未有受訪便直上靈堂。他逗留大半小時後離開,傳媒欲上前訪問,但他只說:「冇咩講,咁多人點講啫!」然後登上七人車離開。

黎耀祥及前無綫集團主席梁乃鵬於下午5時半分別到場,其後黎耀祥受訪時提到自己與琴姐曾多次合作,又曾與對方及於去年逝世藝人譚炳文一起到美國登台,黎耀祥大讚琴姐是個很會照顧人的前輩,他說:「琴姐不嬲都係一個好照顧我哋嘅前輩,所以今日嚟送佢一程。我覺得佢待人接物嗰啲好周到,記得有一次喺canteen撞到佢,點知佢轉個頭幫我埋單,其實呢啲應該係我哋後輩做,佢呢啲前輩真係好難得好周到好細心。」

黎耀祥又指,雖然兩人同劇機會多,但同一條線或做對手戲的機會比較少。他謂很懷念琴姐:「佢為香港嘅演藝圈真係付出好多,同埋幾代人都係睇住琴姐嘅戲長大,而我哋有機會同佢合作,真係我哋嘅榮幸。喺啲老前輩身上學到點樣去做演員、做人,尤其係舊一輩藝人嗰啲品格、操守、演員道德、待人接物,都係我哋學習嘅好榜樣,永遠都會記得佢哋待人接物嗰啲細心周到。」不過由於琴姐近年身體欠佳,所以黎耀祥已久未與琴姐聯絡或見面。

本身在港的凌波與金漢一起到,對於與琴姐的淵緣,凌波表示:「佢個女同女婿係我哋好朋友,佢女婿仲係我哋幾十年波友。」提到對琴姐的印象?她續說:「好多年前見佢,佢已經唔舒服,不過仲認得我哋。」另外,炳哥的女兒譚淑瑩今日亦有現身靈堂,送別琴姐;其他到場致祭人士還有葉尚華、吳麗珠,而陳淑芬、鄺美雲、薛家燕、謝雪心、鄭欣宜、張學友、拉姑、樂易玲等則致送花圈。

四哥致祭琴姐後,沒有受訪便離開。


黎耀祥特地到場送別琴姐,他難忘與琴姐相處的點滴。


梁乃鵬於下午5時半左右到場。


黃文慧戴口罩現身。


歐錦棠夫婦拖手到場致祭。


何麗全亦有到殯儀館向琴姐道別。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!