掃呢頁CODE去手機

2021年1月27日 星期三

江嘉敏放閃俾同居男友糟肥 收工叫餓獲煮愛心麵醫肚 #江嘉敏

江嘉敏在台慶頒獎禮當晚以蝦肉色連身透視長裙示人,可惜她近期身型圓潤了,正面看巨躉乍現,一彎腰胃腩肚腩齊凸起,驚嚇效果令人側目。今日江嘉敏在將軍澳出席活 ...






江嘉敏在台慶頒獎禮當晚以蝦肉色連身透視長裙示人,可惜她近期身型圓潤了,正面看巨躉乍現,一彎腰胃腩肚腩齊凸起,驚嚇效果令人側目。今日江嘉敏在將軍澳出席活動,霎眼看來似乎清減了少許,她笑說:「證明我嘅努力冇白費,拍劇、工作都需要瘦啲,所以我開始節食、食健康餐同埋做運動減肥,但係我唔係追求瘦,最緊要健康。」雖然有網民猜測是否已懷孕,不過她否認並說:「絕對唔係,我只係有肉地,之後揀衫都要好小心,要揀番啲啱自己身型同顏色嘅衫。」她更大晒幸福地說:「一係最衰係我男朋友,有時好夜收工有啲肚餓,佢走去煮麵畀我食,唔通唔食咩,結果咪搞成咁,依家要忍口喇!」

至於日前被影到與男友拍拖睇婚戒,江嘉敏否認好事近:「嗰日只不過係同媽咪、男友一齊行街,我哋睇吓衫同手袋啫,冇睇過首飾,我哋冇咁快結婚,總之有消息一定會通知大家。」與此同時,陳煒近日亦傳與醫生男友「好事近」,日前煒哥單拖睇樓搵愛巢,煒哥笑說:「唔係喇,只不過係諗住樓市跌咗少少,咁啱得閒咪去睇吓樓,我想自己投資吓,反正啲錢放喺度都係貶值。」

江嘉敏表示為了上鏡好看,已經努力減肥。


煒哥否認與醫生男友結婚,睇樓只不過是投資。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!