掃呢頁CODE去手機

2021年2月7日 星期日

張鳳妮:87年港姐張鳳妮患新冠肺炎 靠自律冇感染家人 #港姐

1987年香港小姐張鳳妮,嫁到馬來西亞近24年,更與老公誕下3女,生活美滿。日前她接受網上短片頻道《夢飛行垃垃雜雜》訪問,自爆曾患上新冠肺炎!影片中見 ...




1987年香港小姐張鳳妮,嫁到馬來西亞近24年,更與老公誕下3女,生活美滿。日前她接受網上短片頻道《夢飛行垃垃雜雜》訪問,自爆曾患上新冠肺炎!


影片中見她精神不錯,她大談康復過程。講到感染原因,她說:「應該係除夕派對入面,我哋總共有8個人,有3個感染,我算係康復得唔錯。」她第一次時測試,結果冇確診,但她比較敏感,所以在家中自我隔離,她說:「同場有人都中咗,點會我冇事呢?因為潛伏期好長,如果我唔困住自己就慘喇!之後開始發燒,我再做一次測試,結果係確診,好彩一直困自己喺房,如果唔係,我個女、工人同司機都會中埋。」


發燒後,她一度失去嗅覺,而54歲的她屬高危人士,醫生安排她送院治療。她住院期間需要吸氧氣,幸好不用服藥就退燒,4日後便可出院。因她已有抗體,一出院就可與家人食飯。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!