掃呢頁CODE去手機

2021年2月7日 星期日

「逆境廚神」黎諾懿 絕密家居獨家睇 #黎諾懿

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}在疫情中,被封為「逆境廚神」 ...




在疫情中,被封為「逆境廚神」的黎諾懿,當然煮得一手好菜,做得廚神,廚房、食材最緊要,為方便煮食,廚房裝修前,他絞盡腦汁,豪花逾三十萬設計及購買廚房用品。至於食材方面,一應俱全,蔘茸海味、新鮮蔬果樣樣都齊。

熒幕前,諾懿既是廚神又是「暖男」,但原來私下他仍是一個大細路。童年家貧的他,可以擁有一盒模型,絕對是奢侈品,所以長大後,他便逐一收集自己的喜好。一般模型癡會將收藏品展示出來,但喜歡家居簡潔的他,卻將它們放在牀下底,閒時才拿出來把玩一番。多年來,他花費逾三十萬元瘋狂收集心頭好,原來還有另一個目的,他哈哈大笑說:「我儲咁多玩具梗係為咗個仔如果佢將來大個唔鍾意,當古董咁樣賣出去,非常保值,等於畀咗嚿錢佢。」

為方便煮食,廚房裝修前,諾懿絞盡腦汁,豪花逾三十萬設計及購買廚房用品。



「逆境廚神」的雪櫃常備大量食材,以及調味料,方便隨時可以炮製各種美味的餸菜。



追女補品

現年四十歲的黎諾懿,最大興趣是煮嘢食,自小已懂得下廚,還經常為家人炮製美食。新冠肺炎後,大家都留家避疫,他就在網上大搞烹飪節目,搖身一變成為「逆境廚神」。他曾表示男人識煮餸最具吸引力:「自己細細個就識得下廚,老婆都係因為我煮得一手好餸被俘虜。因為佢全家冇人識煮嘢,所以覺得我好神奇,同埋令我更加容易融入佢嘅家中。」

由於,諾懿經常在廚房開直播,故不經意將何文田豪宅的廚房曝光。這個面積約一百五十呎的廚房,表面上平平無奇,但內裏大有乾坤。為方便煮食,廚房裝修前,他絞盡腦汁,豪花逾三十萬設計及購買廚房用品。當中,一部嶄新設計的側吸式抽油煙機最為搶眼,價錢約一萬元;另外,煮餸期間,必定需要使用水龍頭,所以他選用自動感應的設計,一來不怕雙手油淋淋要開水喉,二來又不怕雙手有細菌沾染手掣。

因為諾懿喜歡鑽研菜式,所以家中常備大量食材:蔘茸、海味、凍肉、水果、蔬菜樣樣有齊,裝滿了一個八呎高的大雪櫃。「其實,最重要就係蔬菜水果,因為每一日我都要整啲嘢食畀阿仔,等佢有均衡嘅營養,而我亦有經常煲湯畀佢飲,主要煲一啲滋潤嘅湯水。」而恨生女恨到發燒的他,還秘藏一些追女的補品藥材。

熒幕前,既是廚神又是「暖男」的諾懿,但私下卻仍然是一個大細路。八十年代出生的諾懿,每日放學返到屋企,校服都未除,就立即追看卡通片。自認是《聖鬥士星矢》迷的他,幾乎熟唸片中的每一句對白,當年他在《愛•回家》的一句對白:「我係最接近神嘅男人!」也是出自《聖》片;而這句對白原來有段古,他笑說:「有日睇戲,睇到卡通片《聖鬥士星矢》嘅預告片,提到處女座沙加,突然跟星矢講咗一句:『我係被譽為最接近神嘅男人!』我覺得好型,《愛•回家》套劇集咁長,我覺得悶悶哋,於是自己加插咗呢一句對白,估唔到反應咁好。」此後,他頓時變成「神的男人」。

一四年與李潔瑩結婚,育有一子的諾懿,他曾表示很後悔當年沒有求婚︰「當年風水師同我講,我已經到咗結婚年齡,我同老婆講要結婚,我哋就好順理成章咁結咗婚,但結完婚後,當每一次幫其他朋友搞求婚派對時,佢都會埋怨我當年冇向佢求過婚。」



諾懿面前的心頭好,全部很有紀念價值,因為是他由剛剛出來做演員,每接到一份工作,便會買一件玩具來獎勵自己,



喜歡家居簡潔的諾懿,將自己的心愛玩具放在牀下底,閒時才拿出來鑒賞。




鍾意就快D Share啦!