掃呢頁CODE去手機

2021年2月7日 星期日

梅小惠:否認同趙學而不和!梅小惠與曾偉權分手暴瘦得98磅 #曾偉權 #梅小惠 #趙學而

拍罷《皆大歡喜》後淡出幕前轉做巿場推廣的梅小惠,眼見不少製作人好友因疫情沒有工開回歸電視圈變身「製作總監」。她接受電台訪問,談到當年在TVB和多次合作 ...




拍罷《皆大歡喜》後淡出幕前轉做巿場推廣的梅小惠,眼見不少製作人好友因疫情沒有工開回歸電視圈變身「製作總監」。她接受電台訪問,談到當年在TVB和多次合作《蓋世豪俠》及《他來自江湖》等未走紅的周星馳:「星仔當時唔cool,其實係佢訓練咗我嘅急才,嗰時《公私三文治》及《他來自江湖》同時拍,但同星仔拍時,讀熟晒劇本係冇用,因為去到先知拍咩,就好似扮樹嗰場戲,根本冇對白!嗰時次次喺現場都聽到導演同星仔一齊改劇本笑到咔咔聲,同我喺訓練班學嘅好唔同。(背熟劇本冇用有冇有嬲?)最初係有啲唔適應,但演員都係聽導演話。」


梅小惠另一事業高峰是拍古裝處境劇《皆大歡喜》「豬頭美」,但劇集拍到04年時裝版時,曾爆出她與趙學而因遲到鬧不和,之後劇集未完小惠就退出劇組,後來更索性轉行絕迹幕前。問到她轉行是否與不和是非有關,小惠說:「我哋冇不和!(有因遲到嘈交嗎?)首先,我自己從未遲到!家姐梅小青訓練我咁耐,每日通告我會比化妝更早到。我想講《皆》合作咗咁多年,有開心亦有磨擦,但離開劇組或離開幕前都唔關任何人事,我係感覺到無論演戲或做主持行到某個位,加上年紀已經唔細,想進步同挑戰自己。《皆》係群戲為主,我認為少咗我影響唔大。」


去年11月底,她的初戀男友曾偉權因癌病離世,談及對方生前曾說過對她有歉意,她說:「佢太客氣喇,我已經放低好耐,佢都應該要放下。人生會有唔同過客,應該記得同珍惜佢嘅好,唔好嘅就要忘記,否則只會折磨自己。到最後要分開,都唔係單方面嘅責任,或許我自己都冇做好。」她透露當年分手打擊曾令她瘋狂購物兼體重跌至98磅,至於曾偉權患癌到辭世,她指是透過家姐才得知:「只知佢有唔舒服,好感激權權畀我有一個晚上時間回憶佢對我嘅好。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!