掃呢頁CODE去手機

2021年3月30日 星期二

張敬軒網購中伏 錯買「便便」木材做魔杖:佛地魔見到都驚 #張敬軒

張敬軒因為外傭「遮遮」的「出眾」早餐全餐吸like成功,晉身成為「早餐KOL」,問題天天都多的軒仔,昨日在IG又再開心大分享,不過今次「出事」的主角並 ...






張敬軒因為外傭「遮遮」的「出眾」早餐全餐吸like成功,晉身成為「早餐KOL」,問題天天都多的軒仔,昨日在IG又再開心大分享,不過今次「出事」的主角並非外傭「遮遮」而是軒仔本人,他分享了一段短片並留言:「網購新體驗之 #網購直昇機 #伏伏伏伏伏伏伏伏伏伏!」

一向喜歡買木料自製禮物送給朋友的軒仔,近日見到一件「嘢」很靚,於是決定買下來送給朋友,當時他手執一支杖說:「本來諗住做一支杖送畀朋友,見到嗰支同呢支差唔多,當時我冇乜諗,然後手快快撳咗,終於今(噚)日寄咗返嚟。」軒仔隨即換上一支勁粗的杖,強忍笑容地說:「原來係咁大碌嘅,都算喇,本身覺得佢幾有型呀,點知轉過嚟時候,係咁嘅,呢個好明顯冇辦法成為一支魔杖,唉,好嘢,嘥錢。」

原來軒手中的杖形狀似便便,結果軒仔在hashtag搞笑地留言:「#我買了一篤天然……#盛惠800蚊 #本來諗住做支哈利波特魔杖送畀人 #我諗家吓連佛地魔見到都驚 #唯有送畀鍾意扮小雲同小吉嘅人 #咒語係便便去去走 #使用說明請參考igStory #原來是世間太荒謬」。

王菀之留言說:「哈!!!!!一轉過嚟我笑到好大聲,呀咪住,唔係送我㗎呵……唔係話唔鍾意,不過等我問問蘇生先。」DJ梁文禮則留言求原圖,設計師Kev Yiu亦笑說:「放喺公司畀我督客用!」軒仔則笑說:「我驚啲客攞嚟『吽』你多啲!」

軒仔網購都出事!(IG截圖)


本來軒仔打算自製魔杖送給朋友。(IG截圖)


結果他中伏了!(IG截圖)


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!