掃呢頁CODE去手機

2021年3月30日 星期二

關智斌認多密友拒談董事新歡潘家鏗 談Steven欠債:人生課程要自己處理 #Steven #張致恒 #關智斌

關智斌(Kenny)和陳凱琳(Grace)今日應邀到中環出席產品限定店做宣傳。久未公開露面的關智斌(Kenny)最近忙於自我增值,「每星期都上堂,包括 ...






關智斌(Kenny)和陳凱琳(Grace)今日應邀到中環出席產品限定店做宣傳。久未公開露面的關智斌(Kenny)最近忙於自我增值,「每星期都上堂,包括跳舞、唱歌、做戲、街頭健身,過得好充實,會有新挑戰畀大家睇,不過覺得有啲五勞七傷。」早前被爆與富家子潘家鏗(Edwin)成為密友,出雙入對一齊做運動,導致與張敬軒情變,軒仔早前出席活動時巧妙回應「何來淡咗呢?」Kenny對新歡一事不作回應,是否密友關係?他說:「咁要問返爆料嗰個,我都唔知點睇係密友,我身邊都好多密友。」Kenny自言現時冇感情生活,但與很多健身老師建立了感情,被笑指搞師生戀?他笑說:「你睇我幾大鑊,冇人埋身,而家生人勿近,朋友都唔肯同我影相出街,我都係戴返個口罩先。」

對於舊拍檔張致恒(Steven)被爆負債纍纍後,和太太雯雯夫妻生活依舊,日前更被Naomi點名追債訓話。Kenny見到對方親自作出回應,故不想多加意見。身為債主之一沒有催促對方還錢,「我冇特別理,唔記得,冇擺喺心。佢要自己解決自己嘅事,今次係人生好好一課,朋友畀啲空間支持。」不過近日2人各自各忙都沒有聯絡。至於會否介紹工作給Steven解困?Kenny說:「人生課程要自己處理,旁人唔應該參與咁多,等佢自己處理,希望佢一家人好好地生活。」

同場的Grace,其孖生細佬Derek早前和女友註冊結婚,Grace叫大家「Call me二姑奶」喜悅之情洋溢,但Grace表示因疫情關係,和家人還未正式飲「新抱茶」,當日只是註冊稍後才補擺喜酒,她說:「不過我哋3兄弟姊妹都結晒婚,爸爸媽媽最安心又開心。」亦未有催促細佬快生B,反而想細佬和弟婦幫自己湊小朋友,還說:「細仔Yannick(鄭承亮)與細佬(Derek)細個時好相似,性格未睇到,但見到佢哋都諗起我哋童年。」Grace見大仔Rafael(鄭承悅)開始意識做哥哥,會照顧細佬。現時Rafael已經返學,亦知道要戴上口罩才能上街,會主動提出。

近日Grace主持女性節目,為貼近資訊會邊拍邊播。至於劇集則暫時不會接,「始終拍劇好困身,唔想冇時間陪兩個小朋友。」細仔再大點便可以再追個女?她說:「暫時兩個小朋友都好忙,而且年紀太相近,我自己係龍鳳胎,若果遺傳再生多兩個都係仔,我喺屋企就冇埞企。」老公鄭嘉穎則隨Grace心意。

陳凱琳與關智斌應邀出席潔淨用品限定店做宣傳。


關智斌拒談新歡潘家鏗。


關智斌與鄭融不時相約潘家鏗。(IG圖片)


陳凱琳擔心基因遺傳,下胎添孖仔。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!