掃呢頁CODE去手機

2021年3月11日 星期四

蔡卓妍幸福肥避談婚訊 借阿嬌金句過橋:唔通個個都結婚咩 #蔡卓妍 #鍾欣潼 #阿Sa #阿嬌

蔡卓妍(阿Sa)、林愷鈴與倪晨曦今日於中環出珠寶品牌活動,阿Sa戴上逾270萬鑽飾現身,自言媽媽為她買了不少首飾珍藏當作嫁妝,最貴重是一粒價值百萬的鑽 ...






蔡卓妍(阿Sa)、林愷鈴與倪晨曦今日於中環出珠寶品牌活動,阿Sa戴上逾270萬鑽飾現身,自言媽媽為她買了不少首飾珍藏當作嫁妝,最貴重是一粒價值百萬的鑽石,問到男友石恆聰是否經常送首飾作禮物?她說:「OK」問到是否送過戒指?蔡卓妍說:「OK」再追問是男友送求婚戒指,她回答「OK」,蔡卓妍即笑用阿嬌金句:「求婚個個都戴戒指,唔通個個都結婚咩。」

蔡卓妍又公開叫男友送手上戴的心型戒指:「就送呢隻心心相印。」今天見阿Sa面圓圓,她自爆為拍新戲《金手指》正努力減肥:「年紀大,新陳代謝慢,以前食極都唔肥,而家要檢點啲,自己太擦得,好鍾意食嘢。」問到男友會否想女友肥點比較好攬?阿Sa說:「個個都話我瘦,佢都好擦得㗎,好彩佢好鍾意做運動,佢令到我有動力。」問到會否叫男友當私人教練?她說:「咁又唔使,我試過做gym舉重,不過有反效果,大隻咗,所以我會做帶氧運動多,跑步、跳舞都辛苦。」

她又指經常看到鄭秀文勤力做運動,同時成為她的動力,不過自己爆汗是慢慢滲出來,跟Sammi面上的爆汗不一樣。提到新戲拍攝,阿Sa指與梁朝偉和白只的戲份較多,問到有否拍親熱戲份?她笑說:「唔好放焦點喺嗰度,今次拍攝好開心、好好玩。偉仔哥驚我哋驚,同我哋傾好多偈,佢好OK,好open。」問她會向偉仔請教嗎?她笑言:「佢唔係嗰啲成日教人嗰啲前輩,佢鍾意team work。」

另外,日前21歲生日的林愷鈴爆當日意外地洩露18歲靚仔弟弟的樣貌,被指似韓星oppa,她笑說:「嗰日同家人慶祝,如果唔擺佢張相出嚟我會內疚,佢喺我心目中由細到大都咁靚仔,因為錫一個人就係咁。」至於弟弟會否入行,Ashley指弟弟雖然比較內向害羞,但入行最主要對藝術有熱情,入行與否則要看他的意願。







-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!