掃呢頁CODE去手機

2021年4月4日 星期日

陳家樂渴望有美滿婚姻 衛詩雅:呢個責任好大! #衛詩雅 #陳家樂

婚姻是人生另一個階段,每人對婚姻的想法總是不一樣,有人滿有憧憬,幻想將來應該點點點,亦有人當作應該是順理成章,更有人覺得根本不需要這東西,這一切該如何 ...






婚姻是人生另一個階段,每人對婚姻的想法總是不一樣,有人滿有憧憬,幻想將來應該點點點,亦有人當作應該是順理成章,更有人覺得根本不需要這東西,這一切該如何選擇,就取決於你自己。陳家樂和衛詩雅在電影《不日成婚》中,女方被閨蜜慫恿,要向男友逼婚,但男方因朋友的婚姻問題而令他卻步。兩人早前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,細談對婚姻的態度,衛詩雅指自己暫時沒有結婚的打算,她認為結婚是一個很大的責任,而陳家樂則一直希望有個美滿的婚姻。

衛詩雅在片中受朋友慫恿而向陳家樂逼婚。(IG圖片)


陳家樂笑指衛詩雅十分「耳仔軟」,總愛聽別人的意見:「今日同我講點點點,我話你鍾意就去做啦,但過兩日,佢朋友畀意見佢,佢就跟佢朋友行呢條路。」衛詩雅笑說:「係呀,係呀,跟住第三個朋友講完,可能我又改㗎喇,我冇主見㗎,我日日唔同㗎!」陳家樂笑指要每日update對方的想法,相信要成為衛詩雅的另一半,應該會很難適應她的想法,衛詩雅聽後哈哈大笑說:「係呀,其實連我自己都唔知想點。」陳家樂也笑謂:「鍾意得佢就冇辦法㗎喇!佢話今日結,聽日可能又話唔結。」

陳家樂笑指衛詩雅耳仔軟,常被朋友左右。


兩人細談對婚姻的態度。


衛詩雅坦言另一半很難向她逼婚,事關她近排不想結婚,「結婚係自己揀,我覺得呢個責任好大,要我搵一個一世嘅人,我覺得好難。」一直尋尋覓覓找自己的Mr. Right,會否擔心最終變成孤獨一人,衛詩雅猶如被點醒一樣,呆呆地說:「係喎又,我唔知呀!」陳家樂在旁安慰她:「(你)仲細,大多幾年先。」衛詩雅很快又想到另一點,其實單身也不錯:「有時自己一個人,係開心過你同一個唔啱嘅人一齊喎,可能我經常見到一啲人成日嗌交,我覺得好攰,如果同一個人係唔開心,好多欺騙,好多拗撬,咁我寧願自己一個。」她強調現時仍是單身。

衛詩雅指現時社會、環境污染等問題而令她不想生小朋友。


陳家樂笑言有能力的話,想生一隊足球隊。


很多人經常掛在嘴邊,結婚只是一張紙、一個儀式,衛詩雅卻不認同,她認為婚姻是一種承諾,「有婚紙同冇婚紙係好大分別,如果淨係拍拖同居,我離開淨係搬行李走就得,但如果結咗婚就會有好多手續,要畀律師費,又要交代,多咗一層要諗,所以雖然係一個儀式,但亦都係一個好大嘅責任。」

陳家樂十分期待美滿的婚姻。


衛詩雅暫時沒有結婚的打算。


老土一點,經常聽到「成個老襯從此被困」、「婚姻是戀愛的墳墓」,陳家樂反而不認同,他指自己踏入30歲,已經期待一個美滿的婚姻,他說:「相處超過一年就開始諗呢樣嘢,第一年係認識、摸索,大家去嘗試喺相處入面去尋找一啲大家嘅興趣,甚至去尋找問題,同對方一齊面對,定係終止呢個關係,我覺得自己大個咗,好想同一個人有個長遠嘅關係。」陳家樂還認為要「有仔趁嫩生」:「我都幾開心睇到我啲朋友早婚、早生BB,有個朋友而家係帶住兩個仔出嚟踢波,我見到呢個畫面,我覺得好幸福,成件事好甜。」他笑言幻想要生一隊足球隊,「生到11、12個都得,有能力就得㗎喇!」衛詩雅笑說:「我之前都想生好多,但而家又唔想喇!我屋企有我、家姐同細佬,我覺得好幸福,但可能最近因為社會問題、環境污染嘅問題,加上我又覺得好大責任,所以我近排就會諗將來係咪要生咁多呢!」

她認為結婚的責任重大,不能輕舉妄動。


衛詩雅姪女早前出席首映禮,已視陳家樂為「老公仔」,十分可愛!(資料圖片)


將一切事情想得太過順其自然,最終卻令自己受到傷痛,當年陳家樂與余香凝相戀時,他曾視對方為結婚對象,可惜最後分手收場,結束4年情,陳家樂坦認結婚只是個人的想法:「當年我覺得係一個好穩定嘅關係,但大家係冇認真去討論呢啲事,只係我覺得都一個長時間喇,應該就會咁樣(順其自然咁結婚),可能係我自己忽略去了解女仔嘅諗法。而家成長咗,畢竟都隔咗幾年,我知道自己錯咗啲乜嘢,有啲乜嘢唔夠好,而家嘅我唔會再認為自己咁樣就咁樣。」

採訪:黃曉妍

攝影:仇志德

攝錄:廖達燊、馮嘉銘

衛詩雅:

化妝:Miko Wong(Cyrus Lee Team)

髮型:Dennis Tsui@Indulgence

服裝:Initial

陳家樂:

化妝:Khaki Yan

髮型:Kenrick Siu

服裝:Ports V

場地:土生花 Soil to Soul @K11 MUSE

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!