掃呢頁CODE去手機

2021年4月4日 星期日

余思霆:【台鐵事故】余思霆避過死亡列車出事前1日返台 #余思霆

台鐵日前發生嚴重意外,釀成多人死傷,身為花蓮人的余思霆接受東網訪問時,表示原定計劃於意外當日起行返家鄉,但後來提前了1天出發,避過踏上死亡列車,她說: ...




台鐵日前發生嚴重意外,釀成多人死傷,身為花蓮人的余思霆接受東網訪問時,表示原定計劃於意外當日起行返家鄉,但後來提前了1天出發,避過踏上死亡列車,她說:「真係好好彩,不過我都唔會搭到咁遠,會喺中途落車,其實意外發生睇新聞好擔心,開始時話有4個人離世,都未知咁嚴重,到晏晝就幾十個,有諗會唔會有朋友、同學呢?因為我哋好多花蓮人,其中有朋友坐咗嗰班車,好在都平安冇事,大家喺網上報平安。」更指自己的哥哥平日也一星期搭2次,乘坐該列車往返台北及花蓮,認為是次意外提醒要珍惜當下,因為永遠不知下1秒發生甚麼事。


而近日播出有份參演的劇集《愛美麗狂想曲》,不過因思霆身在台灣未能現身宣傳,惟有於社交網Po劇照為劇集造勢,她表示印象最深與何遠東一場對手戲:「講我哋由網友變同事,見番發現佢原來一啲都唔靚仔,因為場戲對白好長,拍攝時好緊張,好在阿遠帶領我點做,令我好放心,亦因為咁體會到原來演戲要放鬆先做到,同埋入面我好多群戲,好似陳豪、李佳芯、蝦頭都係好得意嘅前輩,令到成個氣氛好多歡樂。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!