掃呢頁CODE去手機

2021年4月23日 星期五

余慕蓮留醫半年終傳來好消息 林建明:下星期一出院喇 #余慕蓮 #林建明

余慕蓮去年10月因肺纖維化入院留醫,病情一度變得嚴重要入ICU,又試過打強心針,幸好最終大步檻過。今年2月身體狀況逐漸見好,留院3個多月後轉到九龍醫院 ...






余慕蓮去年10月因肺纖維化入院留醫,病情一度變得嚴重要入ICU,又試過打強心針,幸好最終大步檻過。今年2月身體狀況逐漸見好,留院3個多月後轉到九龍醫院接受治療,但魚毛有感自己還未好,要求入伊利沙伯醫院接受專門治療,直到近日魚毛表示身體狀況已經好了很多,做完物理治療後,雙腳開始有力量。

今日傳來好消息,魚毛向朋友報喜,表示獲醫生批准,下周一(26日)終於可以出院回家休養,好友林建明(大姐明)在社交平台公佈這個喜訊:「近排難得的好消息, 一定要跟大家分享!魚毛將會在下星期一出院回家她非常非常之開心,並多謝大家對她的關懷與愛護!」

魚毛今手接受傳媒訪問時透露,下周一出院後會先休息幾日,剪個靚髮再見大家,並會遵從醫生吩咐在工人姐姐幫助下練習行路。而大姐明今日接受《蘋果》訪問說:「佢嗰日應該食完中午飯,醫院會安排車送返屋企,到時工人同一個朋友會接佢上樓,所以我哋唔方便搞佢。不過佢返到去都唔可以咁快出街,開頭要坐輪椅,又要等個工人學習點樣照顧佢,佢自己又要去扮靚,整吓啲頭髮,等佢適應咗啲生活,穩定啲先,我哋平時視像傾電話咪得。」她還說:「真係好難得,佢頭先做物理治療踩緊單車,都有同我視像,佢已經好開心,開心到不得了,多謝所有關心佢嘅人,仲叫我哋分享畀大家知。」

鄧達智(William)亦好戥魚毛開心,他說:「本來安排咗魚毛28號同我食生日飯,不過佢噚日打電話同我講,叫我唔好預位畀佢,因為醫生叫佢就算出得院都唔好周圍去,唔好去人多嘅地方,所以佢都好聽話,寜願遲啲先再約大家食飯。」他還說:「魚毛佢講嘢度氣好好,中氣好充足,我哋有時都傾好耐電話。」

大姐明今日在FB替魚毛公佈好消息。(FB截圖)


因為疫情問題,再加上醫生叮囑魚毛要在家休養,大姐明表示暫時不會探望對方。 (資料圖片)


鄧達智稱魚毛中氣十足,待她適應後再相約見面。(資料圖片)


留醫半年的魚毛終於可以出院,不少朋友為她鬆一口氣。(資料圖片)


---------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!