掃呢頁CODE去手機

2021年5月19日 星期三

林文龍結婚17年走過分手邊緣 同郭可盈嗌交必讓步:你揀得嗰個人,有啲嘢吞咗去算! #林文龍 #郭可盈

林文龍、郭可盈這對恩愛夫妻轉眼結婚十七年,幸福背後經過唔少考驗,二人經歷不少磨擦爭吵,甚至走過瀕臨分手邊緣,才成就到今日這段美滿婚姻。郭可盈曾大讚老公 ...






林文龍、郭可盈這對恩愛夫妻轉眼結婚十七年,幸福背後經過唔少考驗,二人經歷不少磨擦爭吵,甚至走過瀕臨分手邊緣,才成就到今日這段美滿婚姻。郭可盈曾大讚老公EQ高,是上天賜她的另一半,對於太太的讚美,林文龍表現受落:「我相信我對佢所做嘅一切,未必搵到第二個人做到!」坦言同太太嗌交會先讓步:「揀得嗰個人,有啲嘢吞咗去算!」以柔制剛細水長流,林文龍果然EQ高!

兩人04年在洲際酒店舉行婚禮共諧連理,18年酒店進行翻新工程,林文龍夫婦帶同女兒津津(林天若)staycation重遊舊地,相當有心思。
兩人04年在洲際酒店舉行婚禮共諧連理,18年酒店進行翻新工程,林文龍夫婦帶同女兒津津(林天若)staycation重遊舊地,相當有心思。
夫妻點會冇問題

夫妻點會冇問題

林文龍與太太郭可盈,95年因拍劇集《萬里長情》緣牽一線,拍拖九年修成正果在04年拉埋天窗,一起走過26年,感情在風浪中茁壯成長,兩夫妻愈來愈恩愛,加上11歲愛女津津(林天若)乖巧聰慧,一家三口幸福無邊!談到夫妻相處之道,林文龍答得坦白:「冇㗎 !我覺得夫妻相處又好,同事又好,朋友又好,其實都要尊重、包容,呢兩個大前提走唔甩,如果你唔識得尊重人哋,人哋唔會尊重你,如果你唔識得包容對方,人哋一錯你就去𡁻人,去話人,個關係唔會處理得好。」

在《不懂撒嬌的女人》演型佬時裝集團高層Gordon的林文龍,劇中同Mall姐分手多年再復合,期間二人再次面對考驗,Gordon一場浪漫道歉成功KO霸氣Mall姐,當中一句深情對白:「兩個人點會冇問題,只要多啲包容,多啲忍耐,自然解決到!」,林文龍自爆這場戲由他創作,這句對白更是來自他的手筆,這個改動除了反映他對劇本的執着,亦反映了他的愛情觀!
林文龍、郭可盈因拍劇結緣,先後在無線合作拍了兩部劇,除了定情劇集《萬里長情》,還有相當受歡迎的《十兄弟》。

林文龍、郭可盈因拍劇結緣,先後在無線合作拍了兩部劇,除了定情劇集《萬里長情》,還有相當受歡迎的《十兄弟》。
兩個人相處係咪要咁執着

兩個人相處係咪要咁執着

林文龍夫婦性格一凹一凸,反能夠互補不足,就如螺絲跟螺旋帽一樣緊緊相扣,郭可盈曾多次在訪問中自揭脾氣大,作為人夫的林文龍會以柔制剛,每次夫妻爭吵他會讓步平息問題。「有乜所謂啫,人生短短幾十年,你揀得嗰個人,有啲嘢吞咗去算!

「我以前後生時,我必須要解決,譬如今日發生呢件事,點解發生呢件事,我係要查根問底,係你錯,你就要道歉、或者做啲咩先settle件事,咁就死,會將件事Last好耐,其實冇意思㗎 !最後證實係你錯,我講咗句對唔住咁又如何,兩個人相處係咪要咁執着呢,輕輕地smooth 過咗去咪算囉!咁執着冇意思嘅!」

對於太太郭可盈曾以「上天賜給我的另一半」形容他,指他對自己有好多包容,林文龍有感而發:「咁又自問喎!我相信我對佢所做嘅一切,我真係覺得除咗我,未必搵到第二個人做到,呢個係真心說話!

「亦都調返轉睇,如果唔係佢,唔會俾到咁多歷煉我,俾我早啲成熟,或者令我EQ提高,所以好多嘢係相輔相成,有好處亦有壞處。」
退出十二年專心相夫教女的郭可盈,近年不時在社交網po相放閃,向粉絲派福利,不過至今仍未有人能成功打動她復出!

退出十二年專心相夫教女的郭可盈,近年不時在社交網po相放閃,向粉絲派福利,不過至今仍未有人能成功打動她復出!
陀住囡囡便宣布退出的郭可盈,陪住女兒津津(林天若)每個成長階段,母女感情相當深厚。

陀住囡囡便宣布退出的郭可盈,陪住女兒津津(林天若)每個成長階段,母女感情相當深厚。
佢事業又好過我幾多
佢事業又好過我幾多
太太郭可盈來自大富之家,父親郭達昌經營塑膠生意,擁有五間公司,被指身家以億計,加上郭可盈出道不久,已憑劇集《刑事偵緝檔案》系列走紅,相對出身小康的林文龍,外界經常以「女尊男卑」形容,經常被人將他和太太的事業與家底拿作比較,林文龍處之泰然。「其實有咩事業同家底比較,你平平淡淡寫,兩個人冇咩特別嘅,寫出嚟有冇Attention ?冇!有冇新聞價值?冇!咁咪一定要搵啲嘢寫!

「佢事業好過我好多,佢事業又好過我幾多?佢家底好過我好多,係!真心佢家底係好過我,但你知唔知,你哋啲行家寫佢屋企有幾多家產!有份寫嗰個坐出嚟同我講,少咗幾多,我只係要番你十分一或者百分之一,你賠番俾我。

「由Day1到依家,我都非常淡然!

「你知唔知我結婚喺洲際酒店擺酒,有一本週刊話係我外家埋單,其實由我Credit Card扣數,唔通第二日開記者會澄清,俾條數你睇咩!

「我會覺得唔緊要,我嘅EQ settle到就算!」
林文龍18年為拍《那些我愛過的人》一場打拳戲努力狂操兩個月,連太太郭可盈都忍唔住在社交網留言大讃老公毅力驚人!

林文龍18年為拍《那些我愛過的人》一場打拳戲努力狂操兩個月,連太太郭可盈都忍唔住在社交網留言大讃老公毅力驚人!
早前,林文龍與郭可盈慶祝一起26年紀念日。

早前,林文龍與郭可盈慶祝一起26年紀念日。
湊女一腳踢不假手工人
湊女一腳踢不假手工人 10年寶貝女林天若(津津)出世,除了緊扣住郭可盈的心,令她甘為女兒退下火線做全職媽咪,林文龍對這個前世情人的上心程度,其實不遜於太太,廿四孝爸爸更直言無意追多個!

「因為我做每一件事都會好認真,所以我個女出世之後,我對佢係超級一萬分認真。

「曾幾何時試過拍戲期間,阿女發燒,醫生話最近幾日嘅情況會好似坐過山車咁樣。我好記得當日係收凌晨三點鐘,之後返屋企,然後接六點鐘通告,即係由返到屋企到出門口有三個鐘時間。但我沖完涼之後無瞓過覺,而係坐喺阿女側邊,同佢探熱,用濕毛巾幫佢降溫,一直睇住佢,嗰三個鐘完全無瞓過覺。

「但老婆見到我返嚟之後就好安心瞓覺。我會覺得無所謂,其實兩夫妻有咩所謂,但問題係因為我太上心,其實如果換轉一般家長,就應該將小朋友放喺工人身邊,交俾工人去照顧,但我唔會,會自己照顧番。

「包括我個女出世後,請陪月返嚟,我係學晒洗頭、沖涼、換片、餵奶、掃風,所有嘢都係我做,頭一年我係推晒所有job,我女出世嗰一年我係無接過任何拍攝工作!

「所以因為我性格係咁,一個人隨着年紀大,你嘅體力係差咗,尤其是我咁上心,我知如果我再生第二個,第一可能我會好攰,第二我唔知我會唔會處理得咁好!」
一家三口舉杯慶祝,囡囡津津以水代酒祝賀爹哋媽咪。

一家三口舉杯慶祝,囡囡津津以水代酒祝賀爹哋媽咪。
女兒津津遺傳了父母的優良基因,除了外表甜美,更加品學兼優是校內高材生。

女兒津津遺傳了父母的優良基因,除了外表甜美,更加品學兼優是校內高材生。
林文龍坦言每日工作完畢,回家看到太太和女兒,一家人共聚天倫已經令他心滿意足!

林文龍坦言每日工作完畢,回家看到太太和女兒,一家人共聚天倫已經令他心滿意足!
旅行必定三人同行
旅行必定三人同行 兩個大小情人成了林文龍的人生動力,他坦言自女兒出世後,所有長短途旅行都必定是三個人同行,享受三人世界的幸福。「好sweet,可能我細個長大嘅過程中,屋企人觀念比較傳統,爸爸係傳統中國大男人,喺爸爸口中從來未講過,唔知點解廣東話嘅我愛你好難講出口,但I love you其實好普通,但佢都未講過,一次都未聽過。但我對住我女講I love you嘅次數,我諗已經係多不勝數,錫阿女嘅次數係數唔到,基本上每一日張開眼,只要佢唔嫌棄我嘅話,我係會不斷錫佢!」

寶貝女津津是夫妻的掌上明珠,不單遺傳了父母的優良基因,更加品學兼優性格善良,是個內外兼備的小美人,提起愛女林文龍讚不絕口。「佢係好乖好有discipline、同心地好好嘅女仔,舉個例子,之前帶佢去朋友屋企食飯,有幾個年紀比佢大嘅小朋友,大家一齊捉棋,嗰種棋佢未玩過。如是者佢玩咗兩三局之後,到最後一局佢贏咗,但只要佢擺嗰粒棋去嗰個位,佢可以贏得更多,不過佢就唔擺嗰個位,而係擺另外一個位,結果都贏,但只係贏好少。我返到屋企之後問佢,點解唔擺嗰個位,明明擺嗰個位可以贏好多,佢話唔想,因為今日先至學,如果擺嗰度贏咁多,我驚佢哋會唔開心,佢會咁樣幫人諗!

「有好多生活上嘅事情,佢都好識得幫人諗,我諗本身係天生嘅,所以佢係一個心地好善良嘅女仔。呢方面我好感恩,係天生嘅,當然我哋都有教佢!」

撰文:琪琪

攝錄:Tsang Wai Wai

場地提供:鏞鏞 • 藝嚐館
11歲津津已經長得亭亭玉立,同媽咪郭可盈更似祝一個餅印。

11歲津津已經長得亭亭玉立,同媽咪郭可盈更似祝一個餅印。
林文龍郭可盈教女有方,津津每年農曆年初一都會向父母敬茶,非常乖巧!

林文龍郭可盈教女有方,津津每年農曆年初一都會向父母敬茶,非常乖巧!


----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!