掃呢頁CODE去手機

2021年5月16日 星期日

舞台劇《囍雙飛》首映演員超興奮 白只為吵架戲食血壓藥 #白只

白只與太太對罵一場成為焦點,亦令他血壓急升,不敢太激動。
舞台劇《囍雙飛》首映演員超興奮白只為吵架戲食血壓藥白只與太太對罵一場成為焦點,亦令他血壓急升,不敢太激動。舞台劇《囍雙飛》日前在香港藝術中心壽臣劇院正 ...




舞台劇《囍雙飛》首映演員超興奮 白只為吵架戲食血壓藥

白只與太太對罵一場成為焦點,亦令他血壓急升,不敢太激動。

舞台劇《囍雙飛》日前在香港藝術中心壽臣劇院正式上演,是自疫情關閉後場地重開的首個大型演出,演員白只、朱栢康、阿卵(楊偉倫)等人表現興奮,開場前齊集台前感激觀眾買票支持。

戲中白只與太太對罵一場成為焦點,白只愈演愈投入,令觀眾屏息靜氣欣賞他的發揮。白只笑言該場口令他血壓急升,演出時不敢太激動:「都有Check住血壓,要準時食藥囉,我都唔係按醫生指示食,為咗一場好戲冇辦法家人就一定嚟支持我哋,由細睇到我哋大嘛,但係女友就要問佢咩時間囉,因為每次出街都要問吓佢有冇時間,唔可以假設約佢就可以即刻到嘛。」當被問到是否靠戲中學習夫妻之道時,白只不懂應對靠兄弟拉開話題解困。

白只為了一場好戲食血壓丸。
白只為了一場好戲食血壓丸。
朱栢康與郭翠怡錫錫沒尷尬。

朱栢康與郭翠怡錫錫沒尷尬。



朱栢康就話場地雖有入場人數限制,但感覺與滿座分別不大,笑言享受「關閉處所」的時光:「因為可以畀我哋靜落嚟,慢慢感受吓劇本、點做戲,呢個係得著嚟嘅!戲中我同郭翠怡會錫錫同摸胸,但我哋太熟啦,所以一啲尷尬都冇,加上冇人管我,唔會俾人扭耳仔嘅。」

同場的阿卵就話好耐沒見觀眾,笑指觀眾「餓」了一段時間,令現場反應更熱烈,於謝幕時最為感動:「疫情係唔會打得低我,因為本身工作都唔多,好多上年嘅計劃都延到今年,今年嘅項目又再延期,收入係少咗啲啲,但又未去到停晒,依家劇場重開,我都算係幸運嘅一個。」

白只、楊偉倫、朱栢康的舞台劇終於可以首映非常興奮。

白只、楊偉倫、朱栢康的舞台劇終於可以首映非常興奮。



鍾意就快D Share啦!