掃呢頁CODE去手機

2021年5月2日 星期日

【操控新聞】爆蔡國威用她聲名「搲撈」 韓君婷:唔可以包容佢再傷害我 #蔡國威 #韓君婷

做咗兩年同居密友,韓君婷話經已睇清楚蔡國威嘅為人。
【操控新聞】爆蔡國威用她聲名「搲撈」韓君婷:唔可以包容佢再傷害我做咗兩年同居密友,韓君婷話經已睇清楚蔡國威嘅為人。今早韓君婷回覆本報記者,回應破產加蔡 ...




【操控新聞】爆蔡國威用她聲名「搲撈」 韓君婷:唔可以包容佢再傷害我

做咗兩年同居密友,韓君婷話經已睇清楚蔡國威嘅為人。

今早韓君婷回覆本報記者,回應破產加蔡國威「迫遷」雙重打擊現況,她無奈說:「冇辦法,呢條路都要照樣行嘅,我ok嘅!」

提到傳她破產後即被蔡國威「迫遷」,兩人友情一刀兩斷,她鐵證有此事:「其實呢兩年嚟,佢一路以我名聲,不停約啲記者去做訪問,喺TVB度搲撈,所以佢會出千字文、萬字文,我一啲都唔出奇,呢啲可以睇到佢係乜嘢嘅人。我破產之後,佢當晚問我幾時搬走?而嗰個星期我搵樓期間好唔開心,好難受!每日要睇嘅面色,真係好難受,所以我冇心情,只係客客氣氣去包容佢...真係睇清楚呢個人囉!」她重申「我係喺佢屋企住咗兩年,但我冇白食白住,所有嘢做足㗎!呢兩年嚟記者偷拍、做新聞,全部由佢操控...呢兩年佢都幾好呀!有幾多新聞呀!其實由佢當初話我食佢、住佢、靠佢,佢又突然間改口風,話我有畀錢!」

對於蔡國威用四點駁斥她指控,「鬼妹」不再回應,她沒好氣說:「我唔想逐點、逐點、逐點嚟回應佢因為呢個人只會逐點、逐點、逐點大話落去,我唔想再講呢個人,唔想再畀機會佢最想得到嘅效果,我唔可以包容佢再傷害我!」

韓君婷指蔡國威利用她聲名周圍搲撈。
韓君婷指蔡國威利用她聲名周圍搲撈。
過住新生活嘅韓君婷,搬新屋獨居後,只想開開心心過日子。

過住新生活嘅韓君婷,搬新屋獨居後,只想開開心心過日子。


昔日韓君婷跟蔡國威廿年情義不再,兩人再不是朋友。

昔日韓君婷跟蔡國威廿年情義不再,兩人再不是朋友。
韓君婷決定唔再回應蔡國威言論。

韓君婷決定唔再回應蔡國威言論。



鍾意就快D Share啦!