掃呢頁CODE去手機

2021年6月6日 星期日

方力申自抽教麥明詩游水緋聞 率校友環島游擔心體力 #方力申 #麥明詩

方力申(小方)和鄧浩光兩位前港隊游泳代表今早返母校聖若瑟書院,為11月舉行慈善活動進行啟動儀式。小方將帶隊率領環島游,雖然他會落水參與接力,但暫未知形 ...






方力申(小方)和鄧浩光兩位前港隊游泳代表今早返母校聖若瑟書院,為11月舉行慈善活動進行啟動儀式。小方將帶隊率領環島游,雖然他會落水參與接力,但暫未知形式。由於他可能會隨隊到東京採訪奧運,擔心屆時體力難以應付:「連埋隔離,兩個月掂唔到泳池水,正式要游返4個月先重拾水感,都擔心自己能力。」小方又笑言歡迎大家到他的泳池練水,並抽返自己水,重提日前在社交網留言叫麥明詩上技術改進課程的緋聞:「唔係只係女明星先嚟得,男人都好歡迎。」

鄧浩光(左二)與小方(右二)一起為母校舉辦的慈善活動出力。


日前麥明詩在IG貼出游水照,方力申留言問對方有無興趣上技術改進堂,惹來緋聞。


小方在2000年悉尼奧運創下的香港紀錄,今年3月被16歲少年衛恆恩打破,小方在2019年時亦創下環島游紀錄,會否再創高峰?他笑說:「唔得啦,下一世先有機會。」不過他曾想過由香港游到澳門,但遇上疫情,澳門封關難以實行:「唔通掂到沙灘要走咩?定係要即刻隔離?」

小方坦言曾想過由香港游水到澳門,但受疫情影響,暫無法圓願。


鄧浩光則表示未知到時會否落場,「10幾年前教識個女游水後都冇正式游水,若果方力申對我呢個uncle有信心,我會出一分力。」早年他到好友顏福偉旗下藥廠任巿場部經理,幾乎絕迹幕前,年半前他已離職,7月底即將「登6」的他表示,「而家我係退休人士,就快可以兩蚊坐巴士。」他指,離職不足半年就爆疫情,故此在過去一年半的空檔中,趁機放更多時間照顧家庭。

講到復出幕前,鄧浩光稱:「咁多新人,有朋友覺得我適合,我有信心會嘗試,但自己都有私人計劃想做,忙咗幾十年,想重拾心願和理想,我『登6』啫,唔太老,有得做都會努力做。」

鄧浩光透露已是退休人士,但仍有私人計劃想完成。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!