掃呢頁CODE去手機

2021年6月6日 星期日

周家蔚:【分隔兩地】再見面想推開洪天明 周家蔚封鎖埋電話 #周家蔚 #洪天明

藝人劉小慧與譚凱琪(Zoie)為無綫節目《日日媽媽聲》任嘉賓,前者育有兩女,認為對小朋友品格很嚴謹,相反學術方面不太着緊,指細女就讀傳統名校,但不忍她 ...






藝人劉小慧與譚凱琪(Zoie)為無綫節目《日日媽媽聲》任嘉賓,前者育有兩女,認為對小朋友品格很嚴謹,相反學術方面不太着緊,指細女就讀傳統名校,但不忍她忍受操卷壓力,最終於細女二年級時轉校:「寧願多啲時間佢哋發掘才華同興趣」而育有7個月大女兒的Zoie,也着重品德方面,面對身邊朋友對子女報學校時間愈想愈早,她說:「我佗緊BB時,朋友個BB 3個月已經話遲報學校,不過我個女依家都未報名。」陳山聰則與胡諾言兩位星級爸爸,就分享如何擅用金錢,並齊齊挑戰太太分娩的痛楚,結果胡仔以70分,暫成為最高分數嘉賓,之後兩人齊齊透過電視螢光幕向太太發表愛的宣言。


至於周家蔚與姚樂怡就分享另一半長駐內地工作,如何維繫感情,家蔚笑指與老公洪天明闊別多時,到他返到家時會有陌生感:「會想推開佢,個仔就會摑自己睇係咪真嘅!(有冇勸老公接少啲工作,多啲陪屋企?)我成日咁講,話唔使富貴住靚屋,但佢哋覺得係責任,但我都會叫佢同啲仔多啲交流,但有時參與太多,有次鬧緊仔但佢喺Cam度講嘢,我嬲到叫佢唔好講嘢住!(咁有冇試過嗌交?)有,封鎖佢手機號碼,點知佢喺家庭群組度講,搞到我有啲尷尬。」


此外,黃澤鋒太太陳麗麗分享做高齡孕婦的經歷,表示婚後花了9年時間造人也沒有結果,正當放棄之際卻又中獎,不過由於是高齡產婦,故很早期便出現妊娠疹,除了連她最愛的甜品也要戒,另方面亦受盡網民揶揄,心情不好受。黃澤鋒則回憶太太生B當日情景,因麻醉藥落不到其下半身,醫生要求全身麻醉,至生B後太太花了3小時才甦醒,令其非常擔心。節目尾聲播出澤鋒拍給太太的一條片段,他感激太太賭命生下寶貝女,待他日百年歸老,定必於別的地方等待她,更說:「人哋講咩唔使理,最緊要我哋一家三口開開心心生活。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!