掃呢頁CODE去手機

2021年6月27日 星期日

米雪:米雪否認與尹志強冥婚:我哋好瀟灑! #米雪

無綫節目《單對單》今晚(26日)首播,請來了米雪及黃日華任嘉賓,前者剖白與男友尹志強相處20多年的點滴,透露當年對方拍時裝劇,她拍古裝劇,經常用同一個 ...






無綫節目《單對單》今晚(26日)首播,請來了米雪及黃日華任嘉賓,前者剖白與男友尹志強相處20多年的點滴,透露當年對方拍時裝劇,她拍古裝劇,經常用同一個化妝間,朝夕相對自然產生感情,更指男友非常竉她,每當贏錢便給她利是。


即使男友發現患上鼻咽癌,但仍積極面對:「佢係好番,後來係因為後遺症,但佢仍然周圍玩,去美國、歐洲見晒啲朋友,我覺得佢已經無憾。」對於有報道指他們冥婚,米雪表示:「我哋唔需要,對大家好有信心,唔需要一張紙,亦冇諗過結婚,好瀟灑。(單身咁多年有冇諗過搵番個伴?)有嘅,但係呢個歲數都係唔好喇,自由自在真係幾好,如果遇到真係有個性格啱嘅、健康嘅人,我都唔抗拒,最緊要愛自己,珍惜生命同朋友。」


而去年喪妻的黃日華,坦言太太梁潔華離世後,很多時候不受控制情緒低落,經常性想起很多關於她的事,亦從太太手機儲存的3萬多張照片,挑選了1萬7千多張來沖曬:「驚第時手機壞就冇晒,曬完都用咗一個半月分門別類,做晒勞作整咗一本相薄,睇番啲相原來都好多開心回憶,咁樣心情自然好,有時我都當太太存在,唸經時會同佢傾偈,有時開車亦會望住個天同佢講嘢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!