掃呢頁CODE去手機

2021年6月27日 星期日

鍾楚紅:「那些年」片段翻Hit!鍾楚紅謙稱唔算靚樣樣都爭啲 #鍾楚紅

女星鍾楚紅(紅姑)香港小姐出身,雖然只獲得「梗頸四」,但依然成為「永遠的女神」,當年更獲封做港版瑪麗蓮夢露,與林青霞、張曼玉及梅艷芳被合稱為「霞玉芳紅 ...






女星鍾楚紅(紅姑)香港小姐出身,雖然只獲得「梗頸四」,但依然成為「永遠的女神」,當年更獲封做港版瑪麗蓮夢露,與林青霞、張曼玉及梅艷芳被合稱為「霞玉芳紅」!而最近TVB就上載咗段紅姑「那些年」嘅片段,包括1979年參選港姐、《歡樂今宵》、《K-100》等嘅表現及演出,而當中喺選港姐時嘅完美體態至今依然令人津津樂道,有網民直言都唔知點解當時佢會輸!


而喺《歡樂》中就展現青春活潑一面,着上小背心及短褲運動裝跳跳紮!之後到1987年時,被譚炳文問到覺得自己靚喺邊時,紅姑就謙稱:「我最清楚我自己呢,就樣樣都爭啲,唔係咁十全十美,唔係咁靚,不過加埋加埋呢,人哋又話我幾好喎。我寧願人哋讚我有味道,多過讚我個樣靚唔靚。」雖然依家佢已經61歲,但依然保養得宜,儀態萬千,靚足咁多年呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!