掃呢頁CODE去手機

2021年6月2日 星期三

馬國明:新劇就出街趕唔切返港 馬國明「滯留」大陸搵銀 #馬國明

視帝馬國明現時不停於內地做商演搵真銀,相當開心,而他與岑麗香主演的無綫劇集《寶寶大過天》已安排接《逆天奇案》檔期,於6月14日起在翡翠台首播。劇中除了 ...






視帝馬國明現時不停於內地做商演搵真銀,相當開心,而他與岑麗香主演的無綫劇集《寶寶大過天》已安排接《逆天奇案》檔期,於6月14日起在翡翠台首播。劇中除了二人,還有近排甚具人氣好聲又好戲的陳自瑤、張頴康、吳業坤等演出。


不過,由於馬國明於劇集播映及宣傳期間仍於內地工作中,故未能返港宣傳,他接受東網訪問時謂:「係呀!我做緊啲商演呀!之前喺深圳隔離完,跟住去咗廈門,依家就喺橫店,我月頭同尾都有活動要喺呢度出席,返唔到嚟宣傳,其實我都未知幾時返到嚟,因為接到嘢都會繼續接,未知幾時返到嚟,上嚟之前又唔知套劇出,我都係尋日先收到通知套劇會出,如果唔係我可以拍定啲片宣傳,之後可能自己喺社交網出力宣傳吓」馬國明之前劇接劇,一直都未有機會出外「搵真銀」,依家終於機會嚟喇!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!