掃呢頁CODE去手機

2021年6月2日 星期三

駱胤鳴:疫情下補擺婚宴 駱胤鳴趕完場:感動都嚟唔切 #駱胤鳴

「SIS樂印姊妹」成員駱胤鳴(烙印)於2019年12月27日在社交網宣布下嫁圈外男友「哈士彬」,原定於去年12月擺酒,可是遇上疫情及禁聚令而延期半年至 ...






「SIS樂印姊妹」成員駱胤鳴(烙印)於2019年12月27日在社交網宣布下嫁圈外男友「哈士彬」,原定於去年12月擺酒,可是遇上疫情及禁聚令而延期半年至昨晚(5月31日)舉行,喜宴上新娘子收到男家親友所送的8對龍鳳鈪及金鏈等賀禮,全身金光閃閃,擺酒前亦依足傳統有出門、行禮及簽婚書儀式。


新娘子接受訪問:「本身我哋想擺30圍,每枱12位賓客,但因為疫情,所以總共擺咗10幾圍,全部要隔開晒,有啲賓客都話咗唔嚟,好似我老公嘅電台舊同事林盛斌咁,佢就話嚟唔到飲喜酒,但好畀面嚟咗觀禮,Mayanne(麥美恩)好好,拍完劇趕嚟觀禮,仲帶埋靚相機幫我影相,仲要多謝男家送咗好多金器,不過擔心會壓扁,所以我成晚唔敢郁。」


她又說在疫情下結婚、擺酒,感覺所有事都要快:「啲賓客好早嚟到加快咗進程,影相、食埋嘢都晚上10點就可以好開咁離席,我12點就返到屋企,從來未試過飲喜酒可以咁早完場。」又話因為結婚過程好快,所以很多感動位都來不及開心,她又說:「我寫咗首歌畀老公,但因為過程太快,佢嚟唔切開心,依家睇番啲相,先醒起擺咗酒,有個結婚實在感。」不過她最難忘出門時,母親對她的祝福,又說:「媽媽好感動,因為第一次嫁女,我爬咗家姐頭,佢希望我幸福時,講講吓就眼濕濕。」還有要多謝天公作美,因為期間曾下大雨,幸好到露天草場行禮時天空放晴,直至婚宴完畢後也沒落雨,方便賓客回家。


問到是否最期待通關離港度蜜月?她直認好心急:「因為要用啲飛行里數換機票,碌咗卡唔好蝕嘛,通關不停延期令我好緊張,我要帶埋老爺,奶奶,我阿媽一齊去旅行,順便度蜜月。其實我哋喺2019年12月27日已經簽咗紙結婚,今次再做一次係想滿足啲老人家同親友,佢哋都催我哋快啲擺酒,唔好再延期。」


有份出席駱胤鳴婚宴的麥美恩,在社交平台全程直擊婚禮情況:「Congrats好感動,終於等到呢一刻,真係動魄驚心 ,大個女大個仔記住要錫老婆,如果唔係你就知咩事愛你們,張相很有愛。」她拍攝滿身金器的駱胤鳴,又新郎Kelvin笑說:「你老婆好墜手喎!」駱胤鳴即對鏡頭托一托胸。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!